trine->mai07 og juni09 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Endelig kom den etterlengta dagen der vi endelig skulle se mini, og kanskje også få vite kjønn.. (siden vi hadde bestemt oss for at vi ville vite denne gangen) Ultralyden gikk kjempefint, ble flyttet to dager frem på terminen og har ny termin 21.juni. Men lille i magen ville ikke vise seg frem om det er gutt eller jente, lå med bena i kryss og ville ikke flytte på seg uansett hva jordmor gjorde. Hu prøvde og dytte litt på h*n, men nei.. Så da venter vi nok en gang i spenning til fødselen er over
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hei:) Vi var også på ultralyd igår. Fikk endelig en konkret dato å gå etter(hadde tidligere bare ca uke). Fikk termin19juni jeg da,2 dager før deg. Ser du også har en fra 2007, samme som meg, min er født i juli da.. hehe Vi får forresten en liten gutt til, jeg så det før dama som sjekka rakk å si noe,var ikke i tvil hehe. Lykke til med ventetida;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå