Gå til innhold

Ultralyd i går;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom den etterlengta dagen der vi endelig skulle se mini, og kanskje også få vite kjønn.. (siden vi hadde bestemt oss for at vi ville vite denne gangen)

 

Ultralyden gikk kjempefint, ble flyttet to dager frem på terminen og har ny termin 21.juni. Men lille i magen ville ikke vise seg frem om det er gutt eller jente, lå med bena i kryss og ville ikke flytte på seg uansett hva jordmor gjorde. Hu prøvde og dytte litt på h*n, men nei.. ;)

 

 

Så da venter vi nok en gang i spenning til fødselen er over ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi var også på ultralyd igår. Fikk endelig en konkret dato å gå etter(hadde tidligere bare ca uke). Fikk termin19juni jeg da,2 dager før deg.

Ser du også har en fra 2007, samme som meg, min er født i juli da.. hehe

Vi får forresten en liten gutt til, jeg så det før dama som sjekka rakk å si noe,var ikke i tvil hehe.

 

Lykke til med ventetida;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...