Gå til innhold

Er så oppgitt og lei meg.. (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min viser null interesse for meg,han vil aldri ha sex, jeg har ikke tall på hvor ofte han har avvist meg.. Når han en sjelden gang viser interesse for meg, er det når han har drukket og etter at han har sovnet han tafser litt på meg i søvne. Jeg er langt i fra stygg og fæl, er slank og pen i følge andre og jeg liker og ta vare på utseende mitt. Jeg har prøvd ALT for og få oppmerksomheten hans, kler meg i sexy undertøy, school girl uniformer, massage oljer ja you name it. Vis jeg har tatt på meg sexy undertøy kikker han bare bort og sier, "er det nytt eller" Fks etter jeg har dysjet går jeg halv naken inn i stuen og legger meg på sofaen og smører meg inn med bodylotion, mens han ikker enser meg, sitter på dataen eller ser på tv, eller sitter i den jævla mobilen.. Jeg spør han ofte rett ut om hvorfor han ikke vil ha sex osv, han sitter bare og sier han er trøtt og sliten etter jobb, og lover ofte at vi kan kose oss dagen etter ol. Men det som skjer er at det ikke skjer noe dagen etter.. Jeg så lei !! En jeg var litt på dealeren med før har visst interesse for meg, han vet jeg har samboer og barn. Har sier rett ut at han savner meg og liker meg veldig godt. Jeg har truffet han et par ganger, bare for og ta enn kaffe. Han er veldig hyggelig og prate med og dum som jeg er har jeg fortalt han hvordan forholdet mellom meg og samboeren er.

Han sier at jeg kan jo ikke ha det sånn og at jeg fortjener bedere osv, jeg tenker at han sier det bare pga av at jeg skal få øynene opp for han igjen, noe jeg faktiskt så smått har og..

Jeg har mange ganger tatt opp med samboeren min at jeg orker ikke leve i et følelsesløst forhold uten noenting som helst form for nærkontakt, han tar det aldri alvorlig fordi jeg har sagt det så mange ganger nå at han vet at jeg ikke kommer til og dra.

Angående han andre fyren vet jeg ikke om jeg er små keen på han pga av all den oppmerksomheten han gir meg eller om det er ekte liksom, jeg er så utsultet på kjærlighet at jeg svelger vell alt rått! Har faktiskt vurdert om og vere utro med han fyren (Ja vet at det er en stygg tanke) men hva gjør man når samboeren viser null interesse?

Bestevennina mi vet hvordan jeg har det, og hun mener at jeg og samboeren burde prøve med en pause fra hverandre. Har tenkt tanken selv mange ganger, men av en eller aen grunn er det noe som holder meg igjenn, jeg er jo glad i samboeren min men han gir meg ikke noe kjærlighet og oppmerksomhet. Har grått meg i søvn tuuusen ganger pga denne situasjonen...Hva gjør jeg? Beklager at dette ble veldig langt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som mannen min. Jeg er nemlig akkurat som han, og jeg vet det er kjipt....

Jeg er veldig glad i mannen min, og setter veldig stor pris på han, men jeg har bare ikke lyst på sex, og føler at når jeg gir han oppmerksomhet på annen måte, så gir det han forhåpninger, og han blir sur når det ikke blir noe av.

Har du prøvd å snakke med han om dette? Jeg har foreslått terapi, men orker ikke å gjøre det på egenhånd, er det noe som kan hjelpe dere?

Håper det løser seg, for tro meg, det er ikke noe moro for den andre parten heller.

Skrevet

her må dere nok gjøre noe om forholdet skal reddes og det må gjøres nå før det er for sent.

Ta en ordentlig prat med han om dette og at du ikke kan leve i ett slikt sammboerforhold og at dere enten må gjøre noe for å få orden på dette eller gå fra hverandre.

Om det ikke er det at han ikke lenger tenner på deg/er glad i deg må tan ta en tur til legen og ta tester for å se om der er noe galt med han og dere bør kanskje ha en samtale med familievernkontoret.

Om han ikke vil jobbe for å bedre forholdet deres tror jeg nok du vil få det bedre alene.

Da har du muligheten til å utforske det å være alene(godt det også) og å treffe andre uten å bli sammen med noen ny alt for fort bare for å ha en mann.

Skrevet

Ikke vær utro hvertfall.

OM du hadde vært utro med denne mannen, og det engang hadde blitt dere i fremtiden så hadde han aldri stolt på deg.

Og du bør ha såpass respekt for din samboer og DEG SELV ikke minst at du ikke gjør det.

Virker som om du har prøvd det meste.

Kanskje en ferie tur bare dere 2 sammen kan føre litt spenning igjen i forholdet.

Vekk fra hverdagen med tv, data osv.

Eller dere tar en pause fra hverandre... UTEN at du har deg med noen andre that is ;))

Skrevet

jeg syns du og samboeren din bør ta en pause. Er vel det eneste som virkelig "hjelper" siden du har prøvd og snakke med han.

Og når det gjelder han andre, så tror jeg du bare må ta tiden til hjelp for og finne ut om det er oppmerksomheten eller han som gjør det.

Ettips er og ikke være utro eller gjøre noe før du evt tar en pause fra samboeren, det gjør bare ting enda mer komplisert.

Skrevet

vis ham dette innlegget, så får han sjansen til å våkne opp før det er for sent.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...