ohayoo Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 har hørt at det finnes et støttebelte som er et tøystykke som du kan trekke opp over magen og feste med borrelås bak på ryggen. Vet noen hva jeg mener? og hvor jeg kan få kjøpt det? Jeg hørte det var på apotek, og at det kostet 300-400 kr. Har akkurat vært på Vitus apotek og det er ikke noe de pleier å ha. Har også vært på Medicus Plesner (?), der hadde de ett som forsåvidt virket som om det kunne fungere, men det var dobbelt så dyrt og var ikke så fint. Jeg, som vanligvis er den minst forfengelige i verden, trenger å være litt forfengelig når jeg er gravid...
Phu Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 http://medical.rehband.com/Produkter.aspx?m=11579 see på de som er her som heter 7131 1041 1042 1045 dette er for gravide og kan iallefall skafes av alle ortopedisekverksted i norge. Nå vet jeg ikke hvor i lande du kommer fra så jeg kan ikke si hvor du kan få det kjøpt. Men disse er kjempe greie i bruk og de kan ikke ses under klærene.
ohayoo Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Takk for svar. Jeg bor i Bærum, men jobber i Oslo sentrum. Har du prøvd det selv`? Det ene så jeg at MedicusPlesner hadde, var innom der i dag. Men de som var der er mer enn dobbelt så dyre som det venninna mi lånte da hun var gravid, så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne det først. Vet at det var kjøpt hos Apotek1 på Youngstorget, men dag jeg ringte dit og spurte i dag virket det ikke som om han jeg snakket med hadde hørt om det en gang... Jeg sendte dem en mail og spurte om forhandlere, så får jeg håpe at jeg får svar snart.
2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Prøv på Anita sin nettside.....kjøpte ett der selv og er fornøyd og ikke er det så dyrt heller....
Phu Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 nei jeg har ikke prøvet de selv men har solgt de i noen år så jeg kjenner gått til dem. Ta en tlf til OrtopediTeknikk og hør om ikke de kan hjelpe deg med en event. Eller så har nok bandakistene e\de også iallefall så har de det her i Stavanger. Det er viktig at du fåt rett str ellers så kan vondt bli verre... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå