mamma_Christine Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Da drar jeg snart på føden... Riene har ikke begynt ennå da, men skal inn iløpet av dagen... Og begynner ikke fødselen innen imorra så blir jeg satt igang imorra, så da kommer lille jenta vår iløpet av helga :-) noen å 20 dager fortidlig men... hehe...
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 så kjekt da;) lykke til......å kos deg masse med den lille seinare:)
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Heldig heldig:) Lykke til og venter i spenning på hisorien:)
Hakkamella Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Woohoo. Heldig du! Håper vannet går her og slik at jeg faktisk ser at jeg er i fødsel og ikke bare har mer mageproblemer. Jammen ikke lett å kjenne forskjell alltid!
Bevind *har født*:) Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Heldig du er!! Lykke til med fødelsen:))
mamma_Christine Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 En liten oppdatering. Er fortsatt hjemme, men riene har begynt da, så bare venter på at de skal komme nærmere jeg :-) så jeg får dratt... hehe :-)
Nummer tre <3 Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 spennende! lykke til! litt misunnelig, har 20 dager igjen i dag...
Elin snart mamma til 3 Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 åhhh så spennende håper riene tar seg opp nå så du får reist på sykehuset!
mammaen til 2+1 Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 GRATTIS!!! årh Misunner deg så utrolig masse..!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå