Gå til innhold

Da har vannet gått....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da drar jeg snart på føden... Riene har ikke begynt ennå da, men skal inn iløpet av dagen... Og begynner ikke fødselen innen imorra så blir jeg satt igang imorra, så da kommer lille jenta vår iløpet av helga :-) noen å 20 dager fortidlig men... hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt da;)

lykke til......å kos deg masse med den lille seinare:)

Skrevet

Heldig heldig:)

Lykke til og venter i spenning på hisorien:)

Skrevet

å så heldig du er!!!!!!!

 

Skrevet

Woohoo. Heldig du! Håper vannet går her og slik at jeg faktisk ser at jeg er i fødsel og ikke bare har mer mageproblemer. Jammen ikke lett å kjenne forskjell alltid!

Skrevet

Heldig du er!! Lykke til med fødelsen:))

Skrevet

En liten oppdatering. Er fortsatt hjemme, men riene har begynt da, så bare venter på at de skal komme nærmere jeg :-) så jeg får dratt... hehe :-)

Skrevet

Så spennende!:) Lykke til med fødselen!

Skrevet

spennende! lykke til! litt misunnelig, har 20 dager igjen i dag... ;)

Skrevet

åhhh så spennende :D håper riene tar seg opp nå så du får reist på sykehuset!

Skrevet

GRATTIS!!! årh Misunner deg så utrolig masse..!!

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...