Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Tulla sitt rom er bare såååå kjedelig,bare seng,kommode og lampe (utenom leker da). Har så lyst til å gjøre noe fint med det,hun er 3 år:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hvor spennende det er vet jeg ikke, men det ligger i albumet på profilen min. Mangler nattbord og nattbordslampe og litt bilder på veggene enda, prøver bare å få tak i bildelist så jeg slipper å lage så mye hull i nygipsa vegg ;o)
line_n & sara Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 kom innom, så får du ta en titt ellers, det er masse inspirasjon i bladet "mamma" de presenterer barnerom hele tiden, og de er kjempe gjennomførte! kanskje litt i overkant, men de inspirerer iallefall!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Så fint det var:) hvor har du kjøpt gardinene med sommerfugler på? og hvordan har du hangt det i taket? Kommer fra Sandnes selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå