3herligebarn Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 hvor lenge er en da pliktig til å være med? Er det noe sånn at en må sitte for 1-2 år, eller mer?
Sivalur Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Man sitter så lenge som man er valgt for, og det skal komme frem på årsmøtet når styret velges, om de forskjellige vervene velges for et eller to år. De som blir bedt om å stille til valg skal få vite på forhånd hvor mange år de evt. skal velges for, et eller to. Har aldri hørt om mer enn to år i strekk.
3herligebarn Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 Ok, takk:) Men aner ikke hvor lenge jeg ble valgt inn for. Hadde lite lyst til å spørre de, for hvis det er 2 år så må jeg være med videre. Synes det er litt ekkelt da når de vet jeg vil ut, å så må være med videre.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hvis du vil ut, foreslår jeg at du tar kontakt med valgkomiteen og legger det fram for den. Du har sannsynligvis en bra unnskyldning for å fritas fra vervet ditt. Det blir da opp til dem å finne en erstatter for deg.
tvkrus Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Du kan trekke deg når du vil ,men det kan jo bli litt mer jobb til de ander med eksteraordinnær valg. Også har dere vel varamedlem/er det er jo det de er til å steppe inn når en anen ikke kan/vil mer. Så det skal ikke være umulig å gi seg selv om perioden ikke er ferdig.
Sivalur Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Som de andre skriver, det er lov å trekke seg før tiden er over. Da må varamedlemmer steppe inn, eller det velges en ny på et ekstraordinært møte. Det ville være kjedelig om halve styret trakk seg etter to måneder hver gang, men en person en gang i blant som har en god grunn, klarer man alltids å godta.
3herligebarn Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 Tusen takk:) Da får jeg ringe å høre, er bare 2 møter til før årsmøte.
3herligebarn Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. januar 2009 Har vært med i snart 1 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå