Gå til innhold

Tok test på formiddagen..og hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en dag over IKM og ingen mens. Tok vanlig CB i formiddag,og den hadde blått kryss. Tydelig strek,men bare halve krysset??resten var svak..altså halve den loddrette var sterk den andre svak????

Drakk deretter masse vann,(for å tisse) og tok CB digital,den var negativ???

Hva skjer,er jeg gravid????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så frustrerende med uklare tester!! Jeg synes det høres ut som du er gravid jeg da, selv med bare halve krysset! Det er sikkert for tidlig for å få klart resultat på digital test, når du har drukket mye vann. Da blir urinen utvannet....

Lykke til :)

Skrevet

Så merkelig! Jeg vil egentlig tro at du er gravid, men ta en ny test i morgen tidlig for sikkerhetsskyld. Den digitale ble kanskje negativ fordi urinen din var så utvanna. Masse lykke til! Håper du får et ordentlig kryss i morgen:)

Skrevet

Det kommer vel ikke så tydlig halvt kryss om det ikke er hcg der vil jeg tro??;=) Jeg er spent!

Hadde jo helt negativ test i går (vanlig)

Skrevet

Jeg tror også at du er gravid, og at testen viste negativ pga at urinen var utvannet. Hvis du bare er noen dager over ikm så skal det litt til får å få positiv test hvis man drikker mye:) Ta en ny test i morgen tidlig med morgenurin så får du nok svar!!:) Lykke til:)

Skrevet

Begynt å blø nå da..skjønner ingenting jeg..Vet ikke hvor mye som kommer,men uansett,FRUSTRERT er rette ordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...