Trollunn Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Om man kobler ut airbagen- er det da noe i veien for at ungen kan sitte foran fra dag 1???
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 det tryggeste er baksetet. om du frontkolliderer f.eks.. men vet ikke noen tall på det eller no. jeg har begge mine i baksetet og har kjøpt speil så jg ser bebbis
snart mor til 3 små Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Vi har vært på svangerskapskurs, og der kom det spørsmålet opp. Helsesøster sa at det var i orden, bare man koblet ut airbagen som du sier, og at du bruker et sete med ryggen mot kjøreretningen.. Men som hun andre her sier, - dersom man får en kraftig frontkollisjon er det nok tryggere å ha babyen bak..
Trollunn Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Ja, vet det sies at tryggeste plassen er bak til høyre. Problemet mitt, om jeg skal kalle det det, er at jeg har en varebil (uten bakseter;)). Det ordner seg sikkert med en bil til til jeg har termin, men OM og HVIS det ikke blir annen bil, så må jeg kjøre med junior frammi en liten stund.
baima Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 tryggeste plassen er faktisk bak i midten, men den er jo ganske tungvindt. (for mange). Er nok ikkje krise om babyen må sitte foran, så lenge airbagen er kobla fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå