Gå til innhold

Isabelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller Isabella..tenker ut fine navn,og jeg liker Isabel men virker som ingen i dette landet liker det.

Er det virkelig ikke fint? Har jeg dårlig smak?

Hvorfor liker ikke dere det?

Syns det er fint og har fin betydning men alle syns visst det er stygt eller "sukkersøtt". Jeg liker søte navn på jenter jeg,men virker som mange skal ha så tøffe navn på jenter.

Men hva syns dere helt ærlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er nydelig, men jeg har kanskje helt andre assosiasjoner. Min søte, lille kusine heter Isabella, men det er fordi hun er italiensk.

Skulle jeg ha brukt det på min egen datter, ville jeg ha kalt henne Isobel.

Skrevet

Jeg synes også Isabella er kjempe fint!

Datteren min heter det, men hun er halvt Dominikanske og Pappaen har spansk som morsmål, så da synes jeg det passe mye bedre enn om hun hadde vært helt norsk.

Skrevet

Hallo!

Jeg syntes det er veldig fint Liker Isa også :)

Skrevet

Hvis en av foreldrene er utenlandske går det greit. Men når nordmenn velger dette navnet..... liker jeg det ikke. Navnet liker jeg uansett ikke, men det er forståelig hvis foreldrene er utenlandske. Men ellers er det bare dumt.

Skrevet

min datter heter isabella.

jeg er norsk, pappa tysk. og vi har begge bodd i spania, og elsker landet.

jeg heter elisabeth, og isabel, isabelle, isabella er undernavn av elisabeth. Og siden jeg hadde termin på bursdagen min, ble det det navnet. har elsket det navnet siden jeg bodde i spania. og bella betyr jo vakker, noe som isabella er :) jeg bryr meg ikke om hva andre syns om navnet, noen liker det og noen liker det ikke... men har bare fått ros ang navnvalg vårt :)

Skrevet

Både Isabel og Isabella er nydelige navn synes jeg. Har utenlandsk kjæreste og vi lener mest mot å kalle datteren vår Isabella. Har snakket med mange om navnet og har vel aldri fått negative tilbakemeldinger på det. De aller fleste synes det er helt nydelig.

Skrevet

Jeg syns også det er nydelig:)

Skrevet

Skjønner ikke hva som er galt med søte navn på jenter jeg.Isabelle er kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...