Gå til innhold

YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hcg`en min var steget fra 17800 (onsdag) til 25000 (idag), så da er vel alt i sin skjønneste orden da?

Dette har vært 2 nervepirrende dager....men godt det gikk bra :o)

Jeg har vel kanskje bare vært kortere på vei....tydeligvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! hvor langt er du på vei nå da? Kose deg masse med spiren :o) Klemmer:o)

Skrevet

Etter min beregning utfra når jeg sist hadde mensen så skal jeg være nesten 8 uker på vei....men tydeligvis er jeg såpass kortere på vei til at gyn ikke kunne se noe hjerteaktivitet på onsdag...

Fikk ny time 22 januar....da burde jeg kunne se hjerte :o)

Hvor langt på vei er du?

*klem igjen*

Skrevet

Jeg er bare 4+5 enda....tida går såååå tregt... Venter spent på min første ul, skal ha tidlig ul da jeg har hatt en SA pluss at mitt forrige barn var ekstremt prematur. Men er i ganske fin form til tross for trøttheten og at jeg fryyyyser...hehe...:o) 22 januar er jo neste uke det, det går fort!! Blir spennende. Jeg skal ikke til fastlegen min før 29 jan, så får jeg ta det derfra. Er formen din fin? Har du noen fra før? :o)

Skrevet

Helt enig i at tiden går tregt...

Jeg har noen ekstremt ømme pupper,vondt i underlivet(sånn voksevondt),og noe som minner meg om bilsjuka som kommer og forsvinner ganske kjapt og trøtt, ellers har jeg det bra....haha

Jeg har 2 jenter fra før, 10 og 3 år, hadde en ma mars-08,nesten 14 uker på vei,ho hadde vært død i ei uke....

Så gyn fryktet en ma nå også.....takk og lov for at det ikke var det..

Hvor mye for tidlig født ble din?

Skrevet

Så bra...

Ja tiden går utrulig seint her også, skulle ønske den gjekk fort sånn at eg er øve dei 12 første vekene.... Skal på ul i uke 8, er nå 6+3..

Håpe også på å sjå et bankande lite hjerta...

Skrevet

JA, bra beskrevet det med bilsjuka, sånn har jeg det også, kommer og går, hehe.. Huff, og så 14 uker på vei da...det er lenge..må ha vært skikkelig tøft. Jeg fødte i uke 27+6, da kom jenta mi brått og uventet. Vet ikke hva som gjorde at hun kom så tidlig. Men det går bra idag, hun er ei frisk og aktiv lita prinsesse:o) Tipper jeg kommer til å tenke på det ja når jeg runder 27 uker denne gang... Håper jeg får ul så snart som mulig, så jeg får roa nervene litt ja...har kjent masse murring idag, men det var litt godt i grunnen, for jeg har hatt et par dager uten...hehe...utrolig hva man savner.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...