Gå til innhold

jiiippi, endelig kom 6 års jekslene ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror som snart er 7,5 år har gått rundt å venta på 6 års jeksler og løse tenner i laaaange tider nå, vi vet jo at det er greit at han mister tennene seint og at det bare er bra å få 6 års jekslene sent osv. men å forklare det til en andre klassing er ikke bare, bare.... Så igår kveld når vi tok tannpussen så var det jammen komt gjennom to 6 års jeksler. Så nå kan vi vel bare vente på at han blir tannløs, har nemlig lest en plass at de første tennene faller ut når 6 års jekslene er på plass. Har det stemt med deres?? Hvor mye gir tannfeen for tiden forresten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med jeksler stemmer ikke på mine barn, ihvertfall. Lillebror har mista 3 tenner uten at vi har snurten av en jeksel. Tannfeen er ganske smarsommelig av seg her, 10-20 kroner alt etter hva vi har. Derimot hvis man forteller farmor, oldemor og alle onkler om ei tannfelling kan det vanke opp mot 150 kroner FOR EI TANN. (Jeg prøver å forklare at med 6 barnebarn i tannfelling kommer dette til å bli dyrt, menmen. Ikke mitt problem)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...