Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Vi er i gang med prøvingen på nr.2, og jeg merker at det blir litt "rutinesex", bare gjør det for å gjøre det liksom. Noen som har noen gode råd om hvordan man kan få ting litt heftigere?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 når du har muligheten til å overaske han med sex, kansje på ett nytt sted i bilen eller noe slikt, det vet jeg min gubbe liker:) eller du kan plage han litt med å gå i noe sexy eller ta på han men ikke gi han noe med en gang, det er visst også opphissende for noen:) og har dere barnefri så kan du jo foreslå at dere skal ta dere en tur ut, kjøre en tur eller gå en tur eller noe, bare pass på at det er en plass der det ikke bruker å være så mye folk og overask han ute med en liten runde;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Lag favorittretten hans med deg til dessert. Selvfølgelig servert rett på middagsbordet. En kjapp en på badet ved speilet. I dusjen sammen. Jobber han i nærheten så be han komme hjem for "lunch". Send hete sexmeldinger på mobilen om hva du ville gjørt med ham om han hadde vært hjemme akkurat nå. Onaner forran ham. Start i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå