Filifjonka* Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hei all damene. Nå er jeg på 11DPO og har så ømme bryster at det kjennes som om de skal ramle av, det er HELT utrolig. Er vondt hele tiden. Trappegåing er et mareritt:) Kan ikke huske å ha hatt dette før. Noen som kjenner seg igjen?
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hei Jeg har også voldsomt ømme bryster... håper det er fordi jeg har en spire i magen. Men Ikm er ikke før lørdag/søndag neste uke... når har du IKM? andre symptomer? Kan få ømme bryster rundt el også, men har aldri hatt så ømme bryster..
idamamma-00 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hadde lovet meg selv å ikke bli sånn sprø, tenke på det hele tiden og sitte å lese i gravid forum - før vi tok ut spiralen, men nå gjør jeg nettopp det.... Har ei jente på 8 år, og husker at jeg hadde ekstremt ømme pupper da jeg var gravid med henne, spesielt den første tiden. Nå føler jeg med gravid, har IKM om en uke.. Dette er vår første mnd uten prevensjon, så utrolig flaks om det klaffer!! Symptomene nå er; ømme pupper, kvalmebyger, frossen, svimlebyger, mensmurring, utrolig merkelig humør...., men det kan være psykisk. Det blir en laaang uke skjønner jeg...
*Bambi + spire* Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Hei. Jeg hadde veldig ømme bryster da jeg var gravid. Smertene og ømheten kom ca 5 dager før ikm. Det var vondt bare noen var annig, klarte ikke bruke bh hele tiden heller, føltes nesten som i puberteten bare enda værre!
Filifjonka* Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Har IKM på mandag, tror jeg venter til da med å teste. Tanta er nemlig en veldig presis frøken. Har prøvd i over et år nå og skal til utredning i mars, så om det har klaffet nå er det for godt til å være sant. Har hatt alle mulige "symptomer" før, men dette er jo helt ekstremt. Gjør så vondt at det føles som om de skal sprekke, pluss at de har blitt synlig større på bare noen dager. Hmm.. dette blir spennende.
SuperKlar86Gravid Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Du har jo gode tegn da SNuffel, om det gjør vondt i puppene når du går i trapper mener jeg! :0) Da er de Skikkelig såre/ømme kan du si !! :0) Jeg var gravid i fjor, ( SA uke 10) og da husker jeg at 3-4 dager før IKM fikk jeg skikkelig "prikkinger" i brystene når jeg frøys. Det var veldig vondt! Samtidig som brystvortene mine var veldig såre. Sånn har jeg det litt nå også, men nå er jeg bare 8-9 DPO, så har noen dager til å vente. . . Mine "symptomer" ( kaller det det " " for å gardere meg litt..hehe) til nå har vært: Mye mer utflod på enkelte dager, sånn lotion aktig. Nesten sånn annenhver dag med vesentlig større mengde. Såre brystvorter, når jeg la meg på magen i går for å legge meg, var det faktisk så jeg kjente at det var sårt når madrassen kom inntil brystvortene. 3-4 dager DPO kjente jeg litt stikkinger i magen, og litt murr, men ikke veldig. Jeg har også hatt store humørsvingninger, og det pleier jeg IKKE å ha på denne tiden. dett var det.... Så neste fredag/lørdag så får jeg teste, om en liten spire har festet seg. Det hadde bare vært SÅ fantastisk.....Vi har veldig lyst på barn NÅ!!! Og føler at jeg har holdt på lenge nå...Selv om ikke det er lenge i forhold til andre da... 4 pp, 1 SA, nå 5 pp.... Lykke til alle sammen !! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå