♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 idag er jeg nemlig HØYGRAVID!! tenk, bare 40 dager igjen!!! og legen som spådde fødsel minst to uker før termin... hjelpes!!! da begynner det jo å bli oppriktig festlig å skrive i disse trådene her da joo
isi* med liten januar spire!! Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 En dag på overtid her *sukk* Var gøy å skrive her når det nærmet seg å en rundet 40 og 20 dager, men nå er det bare halvdeprimerende :-p
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 hehe..det kan jeg godt forstå!! overtid kan umulig være gøy.. mitt forrige svangerskap ble brått avsluttet i uke 35+5 , så blir så spennende å gå OVER den dagen nå da er jeg lissom på "nytt" område hehe..
guttemams 04*05*09 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Urgh, skjønner deg som er kommet på overtid, ikke like festlig da nei, tålmodigheten minsker vel for hver dag... Har 77 dager igjen, kan bare ikke gå fort nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå