Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg mistet forrige spira hadde jeg et veldig ønske om å kunne høre hjertelyd i dag, men det fikk jeg ikke... Legen sa vi måtte ha flaks om vi skulle høre noe, men vi hadde altså ikke det.

Skal tilbake om to uker for å høre igjen. Om vi ikke hører noe da, blir det UL.

Etter både Bim og Babyverdens terminkalkulatorer er jeg 10+4 i dag og har termin 12. august. I følge legens måledings er jeg 10+5 og har termin 13 august!?

Ellers var alt bra. Hadde litt eggehvite i urinen, men det gjorde vist ingenting nå:)

Hvordan gikk det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!! Så spennende =)

Det viktigste er at DU har det bra - og da har jo vanligvis babyen det bra også =)

Har ikke vært på første kontroll ennå, fikk bare konstatert graviditet hos legen på tirsdag. Jeg skulle få brev om innkallelse/time i posten - så håper det kommer snart... Er bare 3+5 jeg da, men masse symptomer i 1 uke nå, så gleder meg til første undersøkelse.

Klems

Skrevet

hei ifie;-)

de hadde surret på legekontoret og jeg sto oppført 16.FEBRUAR!!! selv om det sto januar i min bekreftelse på sms;-(

fikk ny time om 2 uker, og 50 % sykemelding fram til det..pga kvalme og trøtthet(jobber i bhg, s det er helt håpløst å ike være opplagt)

ringte gyn og lurte på om det var mulig med ul snarest mulig, fordi jeg er redd jeg ikke får time så tidlig på sykehuset når jeg ikke skal til legen før om 2 uker...hun skulle ringe i løpet av dagen å se om hun kunne presse meg inn neste uke;-)

Skrevet

Takk, Meg og lille snuppis*06+09*! :)

Det var jo veldig kjedlig da, Diamanda Galas! Håper du får en UL i neste uke!

Ja, det er virkelig kipt å gå rundt å ikke vite. Jeg syns to uker til neste "lyttetest" er lenge. Håper av hele mitt hjerte at vi kan høre hjertelyden da!

Jeg jobber selv i barneskole og har vært sykemeldt i to uker nå. Av og til kunne jeg ønske meg en kjedelig kontorjobb der jeg slapp å måtte være 100% til stede hele tiden - men heldigvis er det morsomt å jobbe med barn :)

Skrevet

skjønner at det er lenge med 2 ukers venting;-(

jeg har fått time til ul på tirsdag;-)

JIPPI...men gruer meg litt, ettersom forrige gang var ikke resultatet helt som ønsket...

Skrevet

Så bra! :) Men du har godt med symptomer, ikke sant? Da går det nok strålende! :)

Skrevet

joda..har NOK symptomer;-)

og sist hadde jeg brun utflod og småblødninger, og ble satt tlbake 3 uker på ul ...da skjønte jeg at noe var galt for vi prøvde ikke og hadde kun sex en gang uten prev;-)

men hcg steg og jeg gikk til uke 12, og da var fosteret dødt, og kroppen støtte ut selv...

så det blir godt å forhåpentligvis se at alt er ok;-)

Skrevet

Godt du fikk time til UL allerede til uken:) Går nok veldig fint skal du se! :)

Og HI, bra at det gikk fint for deg også. Ikke tenk på hjertelyden, da jeg gikk i mitt første svangerskap, skulle jeg få høre lyden rundt uke 12, og hun sa at jeg ikke måtte bli engstelig selv om vi ikke hørte. Vi hørte heldigvis, men det var like vanlig å ikke høre.

Neste gang får du nok en fin opplevelse:)

Jeg fikk bekreftet graviditet, og hun sa at nå måtte jeg slappe av og juble høyt:) Jeg fikk etter eget ønske, henvisning til UL, hun regnet med at jeg kom inn i slutten av neste uke. Håper det!

God helg alle sammen!

Skrevet

så bra. oss2...;-)

det ordner seg alltid for snille jenter, så vi er nok hjøygravide til sommeren alle sammen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...