digger Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Tenkte å kjøpe på salg til neste vinter:-) Har gode erfaringer både med Reima og LEGO, men snuser nå på Ticket To Heaven, Nanook, Troll og et annet med utagbart for som jeg ikke husker navnet på i farten. Tenker at det kanskje er best uten løst for når de skal ta på dress selv? I tillegg til varm, vind og vanntett ønsker jeg også at den ikke skal være stiv og tung:) Anbefalinger? Og hvilken størrelse?
digger Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2009 Mikk-Line var det jeg ikke husket navnet på, og hva med Hummel? 50% på Hummeldresser idag!
Mille** Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jenta mi på 3,5 år har reima tec+, er veldig fornøyd med det. Holder seg varm og tørr og den er lett å kle på selv. ) Hun bruker str 110.
Januarjubel! Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg kjøpte Hummeldress på salg til min jente som blir 3 i løpet av neste vinter. Jeg kjøpte 104. Hadde det vært Reima hadde jeg nok gått for 98. Vi prøvde den, og jeg tror størrelsen blir riktig til neste sesong, mulig litt stor i begynnelsen. Dette overbeviste meg: Glatt, vanntett stoff, glatt fôr inne i armer og ben, ekstra sterk i baken visstnok. Bomulls(?)votter og lue integrert i dressen. Utseendet: übercool (kjøpte grønn med brunt fôr ) og pris 500 kr (50%). Har jo ikke prøvd den i praksis, men har hørt lovord fra de som har. Hvor er det 50%? Jeg handlet på Tiny på Steen og STröm - ganske så utplukka for en uke sidcen)
digger Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Er visstnok 50% på alt fra Hummel på Junior Barneklær fra i dag:)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 jenta mi har reimatec+ og fikk til vinteren og blir 3 i april. hun måtte ha 98 for å få den lang nok...hun er ca 90 cm. reima er jo veldig bra, jeg snuser også på ticket, å tror det faller på det siden jeg hører masse bra om den!
digger Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 Tenkte også å kjøpe 104. Vet du noe om kvaliteten på Hummeldressene, virker de lette og bevegelige? Synes Reima hadde litt kjedelige farger i år:-(
bambi på isen Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Har hatt troll til alle mine 3, både classic typen, med uttakbart for og design dressen med fast for, er kjempe fornøyd med de, er helt vanntette og god og varme om vinteren;-)
Januarjubel! Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Absolutt, de veier så og si ingenting og er litt smale i formen så de ikke blir som søppelsekker på. En annen ting er at stoffet er lysreflekterende - og synes i mørket! Jeg synes heller ikke Reima er superfine - iallefall ikke de med flere fargefelt. Liker best ensfarga dresser jeg. Stilig med Hummels kontrastfargede fôr! Kanskje du har kjøpt allerede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå