Gå til innhold

Her kommer jeg


mamma mitt

Anbefalte innlegg

Og hvordan i all verden skal jeg fortelle dette til mannen min, tror jeg har termin 11 september:o) Mannen skulle komme hjem i dag men er værfast på jobb.. Han aner ingenting lurer på hvordan han vil ta det var ikke planlagt men gjort er gjort.... Grugleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier jeg hei til deg:) Ganske ny her inne jeg også! Tenker han først får et lite sjokk og så forhåpentligvis blir han veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer og lykke til med overrekkelsen av nyheten til mannen din :)

 

Jeg hadde selv en litt likndende opplevelse med førstemann her. VI hadde vært å prøvd drømmebilen samme dag (dengang AUDI TT) og mannen (dengang sambo) kom hjem superglad med blomster fordi han skulle få ny bil (forøvrig første gang han kom hjem med blomster).

 

Jeg viste ham testen og spurte om han visste hva den betydde....Det visste han ikke, så jeg fortalte at det betyr at du skal bli PAPPA.....

 

Han tittet meg i øynene, øyenbrynene begynte å dirre, så gav han meg en lang klem, tittet på meg igjen og sa: Åh faen, der røyk den Audi TTen......

 

Dette har vi ledd 1000 ganger av etterpå :) sjokket var nok altså stort men det gikk bare sekunder før han innså konsekvensene av det :)

 

Ønsker deg lykke til og håper du får den mottakelsen du håper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...