Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 http://www.pointshop.no/?ref=1292182 Bare et aldri så lite tips til alle som ønsker å opptjene poeng for å shoppe gratis Og-det er gøy
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Nå fikk du meg til å verve meg under deg! det va dårlig gjort, skulle gjerne gjort det men du skulle sagt det på forhånd. skal finne ut hva du heter nå, det får jeg ti hvertfall fra pointshop sine sider. dette går jeg ikke med på. du kan regne med å få en telefon fra meg iløpet av et par deger! dette går ikke ann!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 ??? Beklager, jeg visste ikke at det fikk følger for deg??? Meldte meg slik selv.. Kan jeg be dem ta det tilbake eller noe, tro? skal høre jeg.. Jeg visste virkelig ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Vil du merke noe til dette i fremtiden egentlig?? Du trenger ikke ringe meg eller finne navnet mitt, for du har sagt hva du mener her.. Jeg trodde bare at du ble innmeldt på vanlig måte ved å følge linken..? er ganske ny selv i dette..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Burde ringe noen bjeller hos de fleste når det står en REF i linken for REF betyr referer til.........
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Til dere som evt tenker å melde dere inn-ja, det er en vervelink.. Om dere ikke vil verves, så fjerne referansenummeret. Men jeg blir veldig glad om dere bruker hele linken!! Må igjen beklage at jeg ikke skrev noe om det tidligere, jeg tenkte meg ikke om ...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Forresten, du anonym, så blir du ikke innmeldt før du har gitt nummergaranti. Så nå kan du velge selv om du vil la være eller om du vil gi meg gleden av å verve deg
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Hehehe;-) Det var en spøk, Hilsen hissig anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå