Mille** Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 3. natta nå med tørr bleie, så skal jeg tørre å la henne sove med truse i natt? Husker ikke hvor lenge vi drøyde med storesnupp. Tenker at jeg like godt kan bruke opp den nesten helt nye pakka med bleier før vi slutter helt.....? Utrolig deilig å være ferdig (forhåpentligvis) med bleiebarn! )
alvis Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Det høres ut som dere er godt igang nå ja:) Jeg tror gutten vår hadde tørr bleie 5-6 netter før vi tok bleien vekk. Eller det var vel han som insisterte på å få ligge uten:) Han sluttet med nattbleie den sommaren han blev 3 år og har kun hatt tre uhell etterpå. Syns han er kjempeflink. Det er godt når de slutter med bleie:) Lykke til.
NoDoubt Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg hadde droppet bleia og heller brukt tisselaken.
blond Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Det er virkelig en befrielse å slippe bleiene! Kle sengen med tisselaken og la henne sove i bare truse. Bleiene dere har igjen kan være kjekke å ha i tilfelle hun blir syk med diarè.
Mille** Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Hadde tørr bleie i natt igjen, så fra i natt går vi over til truse. Ikke dumt å ha bleier liggende i tilfelle, så lur du er blond. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Spennende å ha på seg bare truse da. Er nok stas det. Og så lenge hun vil det selv, tror jeg det kommer til å gå kjempebra:) Lykke til. Bleiene er gode og ha. Vi tok på bleie vi skulle f.eks på ski en hel dag, så kjedelig om det skulle gå uhell i fult ski utstyr på fjellet. Eller hvis vi skulle kjøre laaangt. Kjedelig da også om det skjedde uhell i bilsete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå