Gå til innhold

noen andre her som bor i oslo? gutten min vil ha lekekompiser!


ninio

Anbefalte innlegg

hva gjør dere om dagene? vi har et par venner med barn, men skulle gjerne hatt flere som ikke helt vet hva de skal fylle dagene med denne siste perioden av permisjonen. vi er ikke i barselgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vi har egentlig mye som skjer om dagene. Tenkte jeg kunne gi deg noen tips til hva dere kan fylle dagene med. Vi bor på Oppsal (Østensjø bydel), men regner med at det er mye av det sammme tilbude i andre bydeler.

 

-Mandag og tirsdag er det babytid i åpen barnehage fra 12-15. Har akkurat begynt å være der litt, og både jeg og gutten min koser oss der.

-Annenhver ondag arrangerer turistforeningen trilleturer i Oslo

-Hver torsdag arrangerer kirken babysang/treff.

-Vi er på babysvømming gjennom Badenymfene. De har kurs over hele byen, både dagtid og kveldstid.

-"Musikk i livets begynnelse" arrangerer stadig kurs. Har hørt mye bra om det, men ikke prøvd det selv.

-Saga kino har egne visniger på dagtid for de som vil ha med seg baby.

-Sats (og sikkert andre treningssentre) har barnepass hver formiddag slik at mor/far kan trene. Noen sentre har og egne babysats-timer der du kan ha med deg babyen din (fram til han har lært seg å krabbe).

 

Håper dette kan gi deg litt ideer! Tror det er godt for både mor og barn og komme seg litt ut og treffe andre:) Vil understreke at vi ikke gjør alt dette hver uke! Det er jo viktig med hjemmekos og ro også innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...