Gå til innhold

Jeg var hos legen med lillebror idag,

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig bare for han har hostet så masse i vinter om nettene, og har vært litt slapp og hostet ganske masse mer de siste 2-3 ukene.

Viste seg at han har falsk krupp, betennelse i mellomøret på den ene siden og begynnenede på andre siden, betennelse på øyene, kraftig forkjølelse, og jeg får henvisning til sykehuset for utredning ang astma.

Så litt flaks må man ha!! Så får han antibiotika og behanling og kan bli frisk, stakkar liten!! =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, stakkars lillebror! Håper han kvikner til snart nå som han får behandling.

God bedring!

Skrevet

Uff da stakkars liten. Ikke kjekt når de plages slik. Må si jeg tenkte astma med en gang jeg leste innlegget ditt (har ei med astma selv) men det trenger jo ikke være det da :)

Ønsker dere uansett god bedring :)

Skrevet

Stakkars liten! Håper han snart blir frisk igjen.

God bedring.

Skrevet

Off stakkars liten. Får håpe ab hjelper godt og fort nå så han blir fort frisk!! Ikke noe greit med syke barn!

God bedring:)

Skrevet

uff da!!! vi har sliti med falsk krupp hele vinter med lille gutten min på 15 mnd....åå det er slitsomt...å stakkars de små..

Skrevet

Lillebror har hostet hele dagen, og vært slapp og grinete. Men når jeg skulle hente medisinene, og var vekke ca 40 min, hadde han lekt så fint og kost seg på gulvet. Typisk det lille mammadalten =/ =)

Nå har han fått øyedråper og antibiotika og paracet 3 ganger til dagen og har spist litt og drukket masse.

Håper han blir bedre i løpet av et par dager, det går ut over mamman og litt pappan når han er så grinet og sover dårlig.

Takk for gode ønsker =)

Skrevet

Ja alltid mødrene som får det bruker jeg å si..

Mine er også sånn. Griner mange ganger hjemme, skaper seg og slikt. Men når de er hos andre får jeg beskjed om at jeg har noen englebarn.. hehe..

Har jo lov til å syte litt når de er syke, men er jo vondt for både barn og voksne. Får virkelig håpe at ab treffer på bakt, slik at han blir frisk nå ja. Ingenting er som en god natt med søvn:)

Skrevet

Han har skikkelig vondt i ørene, så håper atibiotikaen virker kjapt ja!

Har vært i døra til terrassen med ham i natt og han har hatt noen fæle hosterier! Men det er jo bare de første nettene som er verst så håper det gir seg snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...