Gå til innhold

Noen flere som er i uke 8 her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjære dere! Tenkte det hadde vært artig å høre litt hvordan dere har det??!!

Er selv 7+4 i dag. Kjempespennende!

Har allerede vært på en ultralyd pga blødninger (da jeg var 7+0), og fikk se en liten "bønne" med et bankende hjerte. det var stas! men ellers føler jeg meg svært lite gravid altså. ikke kvalm, ikke spesielt trøtt, bare litt ømme pupper og noen mensmurringer/stikkinger innimellom. men har fått en del kviser og blir fort sulten da..... så får håpe jeg bare er "heldig" som slipper unna symptomene, og at alt er som det skal være. det er så lett å bli bekymret altså!

Håper det står bra til med dere andre uke 8-ere, og at vi kan følge hverandre litt fremover!

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 7+3 i dag. Termin 3 september. Hadde veldig mange symptomer de første 6 ukene som: ømme pupper, "rar matlyst", trøtt, kvalme, murringer og humørsvingninger. Denne uken forsvant alle symtomer..He, he. Men det er vanlig og de kommer sikkert tilbake.

Skal til legen 28 januar. Det blir sååå spennende. Dette er vårt første barn...

Fint å få høre hvordan andre også har det. Får da mange fine svar og blir da litt beroliget.

Skrevet

Jeg er i 8.uke med termin 7,sept, har to jenter fra før og er38år. Merker kvalmen om jeg er trøtt eller stresset og det er lenge siden jeg har spist, så planlegging er stikkordet :) Skal til legen til tirsdag 20.

Skrevet

heisann..! :) er 7+1 i dag, termin 6 september :) jeg er litt kvalm i blandt og trøtt, men det går seg vel til :) er ikke særlig plagsomt, så er egentlig ganske fornøyd :) var på ul på tirsdag for å finne ut hvor langt jeg sånn ca var, hun tok da utvendig, og kunne ikke se noe hjerteaktivitet enda, var for lite il å se det enda.. :) men tror ikke det er noe galt av den grunn :) skal tilbake 3 februar, håper jeg får se mer da ;)

om dere ikke er inne på septemberklubben enda, er dere hjertelig velkommen, der er vi mange med termin på samme tid, og mye aktuelle temaer som blir diskutert..! ;)

Skrevet

...og septemberklubben finner dere under terminklubber i det orange feltet til venstre, forresten :P glemte at det kanskje ikke er så lett å finne den om man ikke vet hvor man skal se :)

Skrevet

Jeg er 7+0 idag, har termin 4.September.

Har heller ikke så mye symptomer foruten trötthet.

Skrevet

Hehe.. Er jeg heelt på bærtur tro?? Jeg ser dere skriver at dere er i uke 7+2 osv, også er dere i uke 8?? Jeg er i dag 8+1, så da er jeg i uke 9 jeg da eller..

hehe.. Nesten litt flaut dette, da jeg har en fra før også.. hehe..

Skrevet

Når det står feks 7+2 så betyr det at man har gått 7 hele uker pluss 2 dager, man er alltså i sin åttende uke.

Håper du forstår hva jeg mener=)

Skrevet

på mandag er jeg 7+1;P så joiner her jeg;) sniker meg inn stille på tå:)

Skrevet

hei! Jeg har akkuarat startet på min 8 uke. Termin 6 september med barn nr 3. Er ganske kvalm og trøtt for tiden. Hatt litt blødninger i uke 5, så har vært på 2 ul allerede. Knøttet levde i beste velgående, så krysser fingre og tær for at alt går bra :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...