Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ang eggløsning...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Annen hver mnd har jeg syklus på 23dg og 28 dg..de mnd jeg har 23 dg har jeg ingen eggløsningssmerter og ikke noe eggl slim.. de mnd jeg har 28 dg har jeg helt syke eggl smerter og masse eggl slim i 3 dg..men det som også er rart er at de dga med 28 har jeg kraftig mensmurring helt frem til mensen???

Har hatt det sånn i 6 mnd nå, prøver å bli gravid..å de mnd jeg har 28dg og mensmurring tror jeg alltid at jeg har blitt gravid for det var sånn jeg hadde det de andre 2 g jeg har vært gravid..

Begynner å lure på om jeg kun har eggl annenhver mnd eller om jeg har hatt 3 spontanaborter i løpet av de 6 mnd..

Noen som har det likt eller kan hjelpe meg med hva dette kan være..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn at det kommer et egg fra venstre eggstokk en måned og et egg fra høyre eggstokk en måned? Så kanskje annenhver måned når du ikke har eggløsning, så er det noe galt med eggstokken eller egglederen på den ene siden? Aner ikke jeg, men det var det som slo meg da jeg leste innlegget ditt. Tror neppe du har hatt 3 spontanaborter i løpet av 6 mnd egentlig. Tar du eggløsningstester, og prøver dere på de dagene hvor du da har eggløsning?

Skrevet

Har sliti med vanncyster på høyre eggstokk i 2 år..de er borte nå.. kan jo være noe i det du sier, men det er den siden jeg har vondt når jeg har eggl smerter og mensmurring frem til mensen..kan jo være det er noe galt siden det er så stor forskjell..

Har ikke tenkt tanken før du nevnte det..takk for svar..

Nei bruker ikke eggl tester fordi jeg alltid liksom har kjent eggl og blitt gravid på første forsøjk med de 2 andre, men mulig nå at det er noe galt selv om gynokologen sa alt var bra.har prøvd i snart 1 år uten å lykkes, jeg stresse ikke men begynner jo å lure..

Skrevet

Glemte å skrive at jeg over var HI

Skrevet

Hvis dere har prøvd i snart et år, så tror jeg at jeg ville bedt om en sjekk, det må jo være en sammenheng med cystene og merkelig/annerledes mens? Skjønner at du ikke vil stresse, men etter et år så hadde jeg nok kanskje prøvd med eggløsningstest en måned, kjenner flere som har fått klaff når de bare fant den nøyaktige dagen...

Lykke til hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...