Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Vil bare si at jeg synd du virker som en kjempejente, ressurssterk, og tror du kommer til å få til det du vil i livet ditt:) Du virker mer voksen og reflektert enn majoriteten av de som skriver her inne, svarer og står opp for deg selv på en saklig og fin måte. Jeg mener sønnen din er meget heldig som har deg som mor. Min mamma fikk meg da hun var 18 år, og jeg er kjempeglad for at jeg har en mor som er helt på nett med meg som jeg kan prate med alt om. Og som nå er en 47 år gammel bestemor som har masse energi og tid til mitt barn! Ønsker dere lykke til med prøvingen og ber deg om å være så snill å overse alle kritikker du får her inne, det er du som kjenner deg, ditt barn, familie og ditt liv! STOR KLEM PÅ DU:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Tusen takk for det HI...! Så godt å høre at det har gått så bra for deg og din mamma!:-) Jada, prøver å overse, men det er da grenser føler jeg.Har hørt med webmaster om de kan slette den tråden nå, så vi får nå se. Stor klem tilbake:-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Min mamma bar 30 år da jeg ble født. Hun er helt på nett med meg selv om hun var voksen da jeg ble født!!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Så godt for deg også anonym!!:-) Det er nå godt de aller fleste av oss har gode mødre, uansett alder.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Ja det er vanskelig å overse alt, men bare tenk på at det er ingen av de som skriver slike ting som kjenner deg og din situasjon! Pluss at dette stedet har blitt et sted hvor det er lovlig å prøve å rasere følelsene til andre personer. "Det er jo et nettsted" er frasen alle gjemmer seg bak. Ja jeg og min mamma har alltid hatt kjempekontakt og jeg er glad for at jeg ikke har/hadde det som mange av mine venninner, med gamle og gammeldagse foreldre. Det har ført til at jeg har fått mer "frihet" og blitt stolt på og kunne ta mine egne valg. I og med at jeg fikk det ble det heller ikke så interessant for meg å utagere, og jeg var en mye roligere ungdom enn mange av mine venner som ikke fikk lov til noe men gjorde det likevel i skjul. Min mor stolte på meg og mine avgjørelser, og det tror jeg er mye pga at hun var ung da hun fikk meg og vi var på nett og snakket om alt hele tiden. Håper de sletter innlegget om du vil det. Hvis ikke så bare prøøøøøøv å hev deg over det. En gjeng med gamle høner som er bedrevitere klarer vi oss uten:) HI
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Hei, Kristine! DU vet sannheten om ditt eget liv, og det er alt som betyr noe. Det spiller ingen rolle hva andre måtte mene om deg og dine. Jeg synes du er sterk, modig og moden. Hjertelig hilsen
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Men hvorfor beholder du stønader beregnet for aleneforsørgere når du er lykkelig forlovet?? Bare lurer, fordi søsteren min har lurt seg til samme ordning, og jeg har aldri fått ordentlig svar på hvorfor hun synes dette er greit.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Jeg lurer ikke til meg noen form for stønad anonym, så hvor du får det fra aner ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 ok, lurer hvar kanskje ikke ett ord som falt i smak. Hva med mottar?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Jeg mottar barnetrygd og kontantstøtte, anonym. Barnetrygd, vel, fordi jeg har barn, og kontantstøtte fordi han ikke går i barnehage. Noe mer du lurer på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå