Gå til innhold

Andre som er sent ute med kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal neste torsdag til 1. kontroll, da er jeg 11+3 (evt 11+5). Føler alle andre er så tidlig til kontroll, må vel være flere som venter litt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er uke 6+0 nå, og skal ikke til lege før 18. feb. altså i uke 10+7 eller åssen dere sier det. Er litt nytt for meg dette. Hehe. Så det er jo nesten like "sent" som deg

Skrevet

Kan trøste deg med at jeg er senere enn deg..

De (legesekretærene) ville ikke ha meg inn før uke 12 pga blodprøvene (det de mener, er at de ikke vil ta prøver unødvendig, om det skulle gå galt... også sier de at prøvene må tas i uke 12.. hm) Ny regel på legekontoret mitt.

Så jeg fikk time når jeg er 13 uker. Pga sykemelding (lege) Ble timen utsatt en uke, min uke 14. De jeg syntes det var litt lenge til, blåste de av meg og sa jeg var da dreven i dette ;) Det er jo sant.

Så da så. ordner seg og jeg får iallefall min egen fastlege!

Skulle gjerne hatt en kontroll før jeg sier det på jobb, men nå må jeg nok ut med det først. Folk har begynt å spørre meg rett ut, så da har de sikkert skjønt det..

Skrevet

Jeg skal også på torsdag og er vel da 11+3, termin 12.8

Skrevet

Ja, jeg tenkte å slippe bomben på mandag. Var til UL i går og så levende foster, så da føler jeg meg tryggere. Egentlig kunne jeg godt skippet hele første kontrollen jeg, er jo ingenting som blir gjort utenom å ta blodprøvene likevel, men må jo ha helsekort for gravide så da må en :-)

Skrevet

Jeg var hos legen når jeg var 6 eller 7 uker på vei. Og da gjorde de INGENTING. Tok en test bare. Så, hun sa jeg skulle bestille ny time mellom uke 10 og 13. Siden jeg har vært på UL, så venter jeg til uke 12. Bestille time neste uke tenker jeg.. (Bor på en liten plass, så får time ganske fort!) :-)

Skrevet

Hei!

Eg er 6+2, og skal ikkje til lege før 9.feb.

Da er eg vel ca 10 veker på vei trur eg.

Gleder meg kjempe masse.

Sist var eg til lege tidlig og fikk veiledning heile tida.

Det er så uvant og eg er skremt heile tida denne gangen, er 4 år siden sist.

Skrevet

Eg skal til legen 9 febr... Da er eg rund 10 veker... Men skal på ein tidlig ul i uke 8

Skrevet

Jeg er også treg ;)

Er vel ca minst 12 uker på vei nå. (Er 8 uker siden vi fant det ut, og går utifra jeg hvertfall var 4 uker på vei da) Har legetime på mandag. Er kjempespent, og håper fastlegen henviser meg til tidlig UL for å finne ut hvor langt jeg er på vei....Jeg tror ikke jeg slipper bomben for min familie, før jeg har en termindato.

Gruer meg litt til legetimen, da dette blir første møtet med ny fastlege. Håper jeg slipper underlivsundersøkelse.

Er forresten på besøk fra 2.tri:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...