<3 qleopatrice <3 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Jeg lurer litt på reaksjonene barnet ditt får ved å få i seg melk? Min lille baby har melkeallergi(tror jeg) For jeg sluttet å gi han vanlig grøt men sinlac som er uten melk og da ble eksemen hans borte... Jeg lurer på om det kan bli verre? Noen som har opplevd gradvis forrverring? Eller hvor lang tid det tar før han vokser det av seg?
snuppedupp Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Jenta mi fikk påvist melkeallergi når hun var 4 måneder. Hun fikk eksem hvis hun fikk melk samt hun fikk vondt i magen. Vi har hatt lege oppfølging hele veien da det er mye hun ikke tåler av matvarer. Men når hun var ca. 2 år så kunne hun spise youghurt og litt ost - vi har gradvis innført melk i kostholdet hennes og i dag kan hun spise is og andre melkeprodukter - hun er nå 6 år gammel. Men hun drikker fortsatt ikke melk. Når hun får i seg formye så reagerer kroppen med at hun får store magesmerter og diare. Ta kontakt med lege slik at dere blir fulgt opp og at han får i seg de næringstoffene som han trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå