Mammapudding Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 pleier å ha det minst en gang i året, for å avvenne meg selv:) I utgangspunktet skal jeg kun spise godteri på lørdager, det pleier å gå bra en stund, men så sklir det ut..begynner på fredag for da er det jo helg og så kommer lørdagen..så må jeg jo spise opp det som ble igjen på søndag..og så er det jo frustrerte fruer på tirsdag, må jo kose meg litt da..for ikke å nevne superonsdag..Ikke sant, jeg klarer alltid å rote det til igjen, og da er det eneste som funker å ha en helt "sukkerfri" mnd..Merkelig nok så går det greit etter at den første uka er overstått! Så til problemet..i dag har svigerfar bursdag og vi er invitert på kake..har selvsagt lyst på kake, i alle fall hvis det er sjokoladekake!! Har vært å trent knallhardt i dag for at det ikke skal ha noe å si på kaloriene(har gått ned 3 kg siden 1.januar, men vil ned noen kilo til) om jeg tar et liiiite stykke kake og 1 glass brus..Ville du gjort det? Tenkte å utvide "sukkerfritt" til uti februar som "straff"..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå