Gå til innhold

kutte nattamming - det går som en drøm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun legger seg hver kveld mellom 19:00-20:00.

Første natt var hun våken mellom 02:00 - 04:00.

Andre natt var hun våken mellom 05:20 - 07:00.

Og i natt, tredje natta sov hun fra 20:00 - 10:00 !!!

dette går jo som en drøm! :-) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!!!

Hvor gammel er hun?

Skrevet

Ja, det er veldig deilig!! :-) Hun er snart 10 mnd, så det var på tide for å si det sånn.. Hehe

Skrevet

ÅÅ det høres bra ut... Så deilig for deg! Det er en helt ny verden å endelig få sove hele natten selv igjen :)

Håper jeg er like heldig med min lille gutt på 7mnd- skal snart slutte å nattamme

Skrevet

Ja, det er jaggu deilig altså! :-) Håper bare det fortsetter denne veien ;-)

Jeg ønsker deg all lykke til, og håper det går like bra med dere som det gjorde med oss! :-)

Skrevet

hva gjorde hun de timene hun var våken om natten når du avvente? Jeg har begynt så smått å tenke på det nå, han er 7.5 mnd, men han gråter/hyler så fælt selv om jeg bærer/holder han at jeg mister helt motet med tanke på at det skal ta to timer......

:(

Skrevet

Jeg satt der med henne, sang stille, hysjet... Strøk henne i ansiktet... Hun gråt ikke noe særlig, var bare våken... Men visst jeg gikk ut av rommet, DA gråt hun! Hehe.. så eneste jeg gjorde egentlig var å sitte der :-) Tok henne aldri opp av sengen..

Men så skal det sies at vi har kjøpt nattpose med seler! Hadde ikke vi hatt den, så hadde hun nok lagt seg på alle fire og laget ett h******.... så glad vi kjøpte oss en sånn.. All ære til Hellinor som fortalte om nattpose!

Skrevet

Ja det er så deilig.

Vi begynte nattavenningen forige fredag på jenta som er 9,5 mnd og det går som en drøm:o)

Vi flyttet henne inn på eget rom og der er kun mannen som går inn til henne om hun våkner på natten slik at hun ikke skal bli fristet.

Vi prøvde å avenne i julen men det gikk ikke for hun lå da på vårt rom og hun kunne se og lukte meg så da ble det mye hyling til hun fikk viljen sin.

Det lengste hun har sovet nå siden avenningen er 10,5 timer 2 av nettene uten å våkne en eneste gang og det er bare helt fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...