Gå til innhold

Hva skal dere spise i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, i dag hopper vi over spising..hehe:-D

Nei, aner ikke... Inspirer meg!

Gjest Buffy A
Skrevet

De skal sikkert spise Herbalife slik som deg!

Skrevet

Jeg er alene med barna i dag så her blir det noe så spennende som en grandis :P

Skrevet

Mat? ;-)

Skrevet

Fersk tortellini med kjøtt og skinkefyll. Skal gratinere de i ovnen med myye pasta saus og ostesaus. Hvitløksbrød til og salat.

Hjemmelaget is til dessert og hjemmelaget kransekake. Får besøk skjønner du.

Skrevet

Kom på noe skikkelig nam nå. Kyllingfilet med ris og sånn derre indisk saus. Hva heter den sausen igjen??

Skrevet

Kylling og ris tror jeg det blir i dag. Muligens det blir stekte potetbåter istenden for ris, forresten.

Skrevet

Kommer fortsatt ikke på den sausen.. Så utrolig irriterende..hehe!

Skrevet

tikki masala??

Skrevet

jeg skal (til min sønn på 5,5 års store glede) lage en kyllinggryte som barna har fått servert i barnehagen en gang i høst!!!

Skrevet

Eller tandoori

Skrevet

Jeg skal forresten på seinvakt, så får se om det blir noe på meg..kansje jeg kjører innom butikken å kjøper meg en salat?

Skrevet

fiskepudding,poteter,gulerøtter,stekt løk og hvit saus! mannen er offshore, så da blir det det:)

Skrevet

Ja;) Tikka masala var det..hehe. Tandori er også deilig! Takk;)

Skrevet

Vi skal ha orientalsk gryte med svinekjøtt, salat og hvitløks baguetter

Skrevet

Hos oss blir det ovnsbakt laks med bakte poteter og sitronsaus til og avokado og tomat-salt... NAM!!!!!!!!!! Er heldig da, har barn som eeeelsker fisk og laks=)

Skrevet

Hos oss blir det kyllingfilet marinert i pesto, fløtegratinerte poteter og bretagne kyllingsaus... namnam.. gleder meg til i kveld!:)

Skrevet

Her skal vi ha pølser og potetmos nå om ikke så alt for lenge.Så skal vi ha taco eller biff av svin i kveld..Har ikke helt bestemt oss enda.

Skrevet

Vi skal på kinarestaurant i dag :) *GLEDE*

Skrevet

Vi har sushidag på fredager :)))

Namnam

Skrevet

jeg aner ikke.. får høre med 3.5 åringen når jeg henter han:) gubben er på sjøen så middag er frustrasjon føler jeg. hvet aldrig hva jeg skal lage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...