Gå til innhold

Sex med bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 29 og har begynt å ane smerter i bekkenet, eller i tissen, for det er der de sitter:-)

Hvordan går det å ha et sex-liv med bekkenløsning? Dumt sprøsmål kanskje, men jeg og min mann har et strålende sexliv og det ville vært skikkelig kjipt å ikke kunne "ha seg" på de neste månedene, spes. når lysten er der!

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Har du bekkenløsning som virkelig er JÆVLI vond frister det deg midt på ryggen med sex.

For min del føles bekkenløsningen opp i symfysen som om jeg har tre store dildoer i dåsa 24 timer i døgnet og det siste i verden som frister meg er å stappe enda en oppi der..

Nei, sex er et fremmedord for meg om dagen!!

Skrevet

Hei Mama,sunshine-kid og lille frø

Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 15 og hadde i starten de samme tankene som deg. I begynnelsen gikk det ganske greit med sex, men nå siden ca uke 25 har det vært litt værre.

Jeg har funnet ut at det beste er å ta det litt rolig og prøve å ha bekkenet mest mulig stabilt. Det er jo lettere sagt enn gjort når man er midt oppi det, desverre... Ofte er bekkenet ganske mye værre dagen etterat vi har hatt sex, så innimellom blir det en litt lite sexy vurdering på om det er vært det eller ikke.

Må ærlig innrømme at det har begrenset seg litt etterhvert

Skrevet

jeg har hatt bekkenløsning de siste 10 ukene, og her trenger jeg minst en dag eller to etter sex for å komme meg. så nå er vi nede i en dag i uken med sex desverre.. men har også funnet ut at en eller to stillinger hvor bekkenet er i ro er best hehe.. kanskje litt kjedelig i lengden, men har heldigvis ikke mer enn 9 uker igjen av svangerskapet, så mannen er tålmodig og fornøyd med de dagene jeg orker :)

Skrevet

så lenge lysten er der så får dere det nok alltid til... er mange ulike stillinger å prøve seg frem i..:)

Lykke til!

Skrevet

hei:) hvis du føler for det så ha sex. du vet aldri når neste gang blir.. jeg for min del har sex ved første anledning jeg ikke har vondt. dette for å selv få litt nytelse og ikke bare smerte:) men litt etter sex så gjør det nok litt vondt ja.. men da også som det ble sakt så fins det mange stillinger:)

Skrevet

Nå orker jeg ikke å ha sex lenger (er 35 uker), men tidligere i svangerskapet fant jeg ut at en stilling var bedre enn andre: Jeg ligger på siden med en pute som støtter opp mellom knærne, slik at han kan trenge inn i meg bakfra. Det er viktig å støtte godt opp rundt kroppen, slik at du ligger mest mulig stabilt. Han må gjøre all jobben, da :-)

Skrevet

Har hatt et par stillinger som har funket for meg... I dusjen stående, da er det litt tuvlete for mannen som regel fordi han må være litt bøyd i knærne. Ganske behagelig dersom dere får til dette. Har et par tempurputer som ikke er altfor myke. En har jeg hatt under korsryggen, slik at bekkenet får hevet seg litt under samleie. Slipper å gjøre så mye jobb selv heller da. Prøv også som foreslått fra siden med pute som støtte mellom knærne. Dette funker også rimelig greit dersom ikke hoftene plages ved å ligge på siden ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...