Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Lillegutt våknet i 4 tiden i natt for smokk og bamse, så jeg gikk inn på rommet hans, og jeg fikk så knallhard mage etter jeg gikk inn til rommet hans og tilbake! jeg lå meg ned i sengen for å sove, men bare lå å vridde på meg sikkert i en time før jeg sovnet.. dette er mitt 2 svangerskap, og har aldri hatt merkbare kynnere før.. men nå tror jeg det var det.. og det var IKKE noe godt! andre som ha hatt det sånn?
treningsberta Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 jeg får ofte kynnere når jeg er oppe og tisser om natten, og ikke alltid lett å sovne igjen. Men kynnerne pleier å gi seg da. Har veldig mye kynnere generelt da, og 50% sykemeldt pga det. Kynnere pleier å gi seg hvis man får strekt litt på seg og forandre stilling, prøv det neste gang :-)
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Legen min pleide sykemelde gravide som hadde kynnere om natten.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Kynnere til stadighet enten jeg er ute på noe (da kommer de som hagl) eller liksom skal sove (får ikke sove, ligger med kynnere i stedet). Hadde endel sist også, men ikke sånn som denne gangen. Har hørt at det er mer vanlig jo flere svangerskap man har bak seg... Men jeg er sykemeldt da, så jeg har anledning til å slappe av når det skulle være (men blir uansett ikke kvitt dem).
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Tusen takk for svar! Jeg får bare prøve å ta det litt rolig på dagen, og hvile når minsten sover.. går jo i ett fra morgen til kveld med en ett åring i hus, samtidig som mannen er offshore! håper jeg får sove godt i natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå