passilurken Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 her er en fin artikkel om parienthotellet. som den høygravide hormonbomben jeg er, gråt jeg som bare det når jeg så lysbildeserien:) http://www.aftenbladet.no/lydbildeserier/973387/Spedbarnas_hotell.html
hannes Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Leste det i avisa i dag, men dette var jo mye bedre! Her fikk jeg jo faktisk litt inntrykk av hvordan rommene og matsalen er. Rørende med de små babyklynkene.
mammaen til 2+1 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Åååå GLEDER MEG!!! Ble litt spesielt å se dette.. og vite at innen en uke eller to (eller 4) har jeg nurket mitt her.
vårina Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg fødte på sus for snart 8 mnder siden og var ikke fornøyd med pasienthotellet. De som jobbet der var kjekke og greie..men de hadde det så travelt. Ringte jeg på dem så tok det lange tid før jeg fikk hjelp osv... Håper det er bedre nå da! Når dere kommer inn for å føde spør etter Trine Kristoffersen (jordmor)..hu e bare helt fantastiske! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå