Gå til innhold

Til dere som er gift eller vært i bryllup....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags musikk var det i bryllupet??

Har dere noen dere vil anbefale??

Bor i oppland

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du på? i kirken eller på festen? Når jeg kom inn i kirken så gikk jeg inn til Ave Maria med Andrea Bochelli og ut husker jeg faktisk ikke *rødme*. På festen så har vi en god kompis som er Dj som ordnet det for oss. Jeg er og så heldig at jeg har en onkel som spiller sekkepipe,han spilte mens gjestene var utenfor kirken før og etter bryllupet

Skrevet

Tenkte på til festen:))

har vært i kontakt med en Dj som som skulle ha 4900,- for 4 timer...

Er 4 timer passe??

Vil ha noen som spiller litt variert musikk og da må vel en Dj være bra...eller??

Skrevet

Det passet best for oss hvertfall,spille musikk for alle tidlig på festen og litt mer danse musikk etterhvert som det utarter seg kanskje? Vi hadde fest fra kl 20- 03 (vi dro kl 01). Så dere må nesten tenke om kanskje noen andre skal styre musikken etter dette hvis festen varer lenger?

Skrevet

Når hadde dere middag da??Siden festen begynte kl 20.00

Nå spør jeg mye...men er så usikker på tider og hvor lenge ting varer og sånn..hehehe

Skrevet

Nå må jeg tenke:) hi hi:) Vi giftet oss kl 15,fotograferte oss fra kl 16-17 og spiste etter det. De som skulle på festen kom sånn kl 19-19.30 ( vi hadde bare familien til middag). Så startet vi festen med kaffe og kaker sånn i kl 20 tiden. Det er mye å planlegge:)

Skrevet

Sånn ser det foreløpig ut her:

Fotograf kl.12

Vielsen kl.14

Middag:vet ikke...hihi

Festen:vet ikke...hihi

Det spørs vel litt på hvor mange taler og sånn det skal være da kanskje??

Skrevet

Vi hadde kirke kl 14 ( og deretter fotografering og gjestene gikk til hotellet hvor de fikk litt å tygge og drikke på)

Middag kl 17.30 (varte 2,5 t tror jeg)

21.oo var det kaffe og avecle

Folk gikk rundt å skravla, ble kjent og vi fikk snakket med de fleste gjestene

kl 22 kom musikanten, vi betalte 5000 kr for musikk fra 22 - 01.30, men han kom for seint og dro for tidlig så vi er drit skuffa.

Han spilte også brudevalsen på cd som jeg hadde med.

Musikken var alt mulig. Mye 80-talls, men han hadde lagt ut spilleliste på den nettsida der vi fant han , og den var veldig bra.

Bare spør han åssen spiilleliste han har, eller hvordan ønsker dere har.

Lykke til:)

Skrevet

Ja, vi hadde 8 taler vi da. Er kanskej lurt å ha middagen ca 30 min etter dere har kommet til likalet,da får alle summet seg og pratet litt. Dere får og tittet på gavene, brødrene mine hadde ansvaret for å åpne gavene og skrive ned på listen hva vi fikk og hvem vi fikk det av.

Det er ikke alltid like lett å beregne tid på middagen, skal festen være i et annet rom så kan alltid gjestene vente litt til dere er ferdige å spise samtidig som de får litt å drikke og høre på musikk.

Når er bryllupet?

Skrevet

Bryllupet er 13.juni:)))

Fikk dere greie på talene på forhånd eller hadde dere toastmaster??Skulle hatt bryllupsplanlegger jeg tror jeg for jeg er så utrolig vimsete;))hihiihihi

Skrevet

Vi hadde DJ, og det funket veldig bra.

4 timer holder sikkert, middagen varer som regel leeeeeeeeeeeeenge:-)

Skrevet

Bryllupet er 13.juni:)))

Fikk dere greie på talene på forhånd eller hadde dere toastmaster??Skulle hatt bryllupsplanlegger jeg tror jeg for jeg er så utrolig vimsete;))hihiihihi

Skrevet

sånn hadde vi det:

Vielse: 14:30

Fotografering: 16:00

Imens var det kanapeer og muserende vin til festfolket

Middag: 18:00 (varte litt over 4 timer!!!!)

Vi hadde band. Hadde bestilt de til kl 22, men de begynte litt senere fordi middagen tok litt tid. Hadde ca 7 taler og noen sanger. 4 retter + kaffe/congac.

Hos oss spilte et band som heter Badekara. De er fra gjøvik, og kan absolutt anbefalles!!!! De spiller veldig variert musikk og IKKE svensktopp. Mye 60- 70- og 80- tallsmusikk. Vi og alle gjestene våre var strålende fornøyd!!!!

Vi betalte 5000 kr, men det er noen år siden, så det kan hende de tar litt mer nå. Hos oss spilte de ca 4-5 timer, men en liten kakepause innimellom.

Vi hadde 50 gjester og det var mye folk på dansegulvet hele tiden. mye pga den bra musikken tror jeg!

Skrevet

Jeg spurte hvem som ville ha tale, sånn som mamma,pappa,svigers osv.....du finner mye hjelp på nettet. Jeg fulgte bryllups planleggeren i Ditt Bryllup slavisk,det hjalp mot mye stress! Og det er mye små ting en skal huske på også. Toast masteren vår introduserte hver enkelt som skulle holde tale,han holdt og velkommen til bords talen.Min lille bror hadde takk for maten tale,vi hadde ikke sanger for det passer ikke oss.

Skrevet

finner ikke noe info om det bandet jeg....

Jeg har også sagt at jeg ikke skal ha EN sang som er svensketopp...hihihi

Skrevet

Hvis du googler de, så får du fram noe. Jeg vet de hadde egen hjemmeside før (www.badekara.com), men tror kanskje nå du må booke de gjennom et byrå (???)

Sjekke bl. a denne siden: www.festmusikk.no, under duo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...