hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Siden det er snakk om kyllingfilet her inne så lurer jeg litt på om jeg skal teste en av oppskriftene. Men får se hva som dukker opp her før jeg ta det vanskelige valget
Bie&babylove:-) Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal grille biff idag vi faktisk..... midt i januar!! haha.... JA til grilling hele året! :-) Altså grillet biff med ovsstekte grønnsaker og villris! Og en eller annen saus til...
La Perla Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal få middag hos noen andre i dag, så hva det blir i dag vet jeg ikke. Men i går lagde jeg en kjempegod middag: - Kjøpte en marinert svinefilet hos en slakter. Den ble stekt i stekepanne, og som tilbehør hadde vi: - tagliatelle - Puré laget av kokt sellerirot og dampet broccoli, som jeg kjørte med stavmixer og blandet med litt smør, salt, pepper og creme fraiche - (det ble kjempegodt, selv barna elsket det). - Sopp og løk stekt i smør - saus laget av stekeskyen pluss creme fraiche. Gikk raskt og var egentlig kjempelett å lage.
Koseklompen Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Potetkræsj.. Er nesten en fredags-tradisjon det..prinsessa elsker det
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Vi skal ha hjemmelaga tacopizza
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Jeg ble også veldig nysgjerrig på hva potetkræsj er? ANer ikke hva som blir til middag i dag, noe med kylllingkjøttdeig!
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Siden det er Ytesfilet av svin på Kiwi i dag til 15,- på pakke så skal jeg ha det og fløtegratinerte poteter, grønnsaker og fløtesaus til.
power puff Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 hjemmelaget nachos med oste dip, salsa og guacamole! mmmmm.... og masse smågodt til kvelden!!!!
Koseklompen Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Er det samme som bakt potet.. Men en maltraktert type..så derfor kaller vi det for potetkræsj... Vi damper/koker potetene..knuser de på tallerkenen og strør over med de godsakene som frister å ha på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå