Gå til innhold

Enda et spm om tfk joggster vs oth urban jungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt oss for oth, men etter å ha lest den andre tråden her ble jeg litt i tvil. Det jeg lurer på er hvordan er lengden på tfk? Vi har en lang gutt og ser at han får god plass i oth, men hvordan er det med tfk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK er lengre.

Vokser en ifra den finnes det ingen vogner som er store nok.

Skrevet

Tror TFK er lenger og ikke minst bredere:-) Vi er veldig fornøyde med TFK! Slipper å sitter trangt når de blir større selv med stor vinterpose.

Skrevet

Men TFK er jo bare såååå stygg!!!

Skrevet

Det kommer ny i mars :) Kanskje ikke like stygg?

Skrevet

Synes ikke den er så stygg jeg. Uansett så synes jeg barnets komfort og trillekomfort går forann.

Skrevet

Tror ikke barnet sitter/ligger "vondere" i OTH iforh til TFK...D er bra nok med plass i oth hvis man ikke har en kjempeunge eller har tenkt å bruke den til ungen er i skolealder :oD

Skrevet

Neida, men det er ikke til å stikke under en stol at TFK både er bredere og lengre i ryggen og har fotstøtte som kan stilles slik at barnet får en tilnærmet vannrett liggestilling. På OTH må barnet ligge med føttene nedover og DET likte i alle fall ikke barnet mitt når det ble over 85 cm. (18 måneder) Så vi har nå solgt OTH og venter på den nye TFK. I mellomtiden må vi "holde ut" med en gammel kombi ;-)

Skrevet

Ja, d er jo forskjell på barn også.. Barnet mitt sov så godt selv om ikke bena ikke lå vannrett...

Skrevet

Men TFK er jo bare såååå stygg!!!

-----------

Den som synes den nye tfk i carbo mandarin er stygg trenger nye briller ;)

Er den tøffeste vogna jeg har sett, og kjøpt.

Enda et pluss er at det er så enkelt å ta av kalesjen og gjøre om vogna til ren sommer- og sentertrille.........

Skrevet

Hvordan kopierer jeg linken? Jeg er bare helt grønn på data..

Skrevet

Flere forskjellige måter;

Still musepekeren på den og dobbeltklikk.

Still musepekeren først eller bakerst på linken, og hold ned venstre musetast, og dra den bortover det du vil ha markert. Ta så og høyreklikk og trykk på kopier på lista du får opp. NB; litt avhengig høyre og venstre på hvilken mus du har :)

Skrevet

Takk for hjelpen;o)

Vet ikk om jeg syns den er så rålekker jeg da, men smaken er som baken;o)

Skrevet

Og som vanlig så er fargene bare så dumme på fotos, og bare så meget mere lekre i virkeligheten ;)

Anbefaler deg en tur til f eks Barnas hus hvor dem har i hvertfall baggene i alle farger utstilt.

Og skulle du bo i Trondheim, så kan vi alltids møtes på city syd.

Et blikk og du er hekta ;) På fargen som passer like godt til gutt som til jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...