Zeke Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 var hos legen i går, fikk posetiv test der, legen meinte jeg var 4 til 5 uker på vei og han bestillte tidlig ulty. han meinte at grunnen min var god så da er det bare å vente,håper at det er en der inn når jeg skal se den om 4 ukers tid å at alt går bra.
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 så bra:) jeg skal oppom legen med en urinprøve selv i dag, ingen konsultasjon da, -bare så jeg er i systemet. jeg har blitt lovet ekstra ul-oppfølging, så da tar jeg dem på ordet for det.
Zeke Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 takker og bukker det blir spennende, kommer ikke til å si noe til noen enda før vi har vært på ultralyden gleder meg skulle ønske jeg var lengre på vei slik at jeg kunne få sett nurket mitt det er første gang jeg har blitt sjekka ryggen og puppene i en slik undersøkelse det var litt rart veit det er vanlig men allikavel. ønsker deg lykke til idag det blir liksom litt meir virklig når man får posetiv test hos legen også
Zeke Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 takker og bukker. hvor langt er du på vei da?
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 æh, sjekka puppen? det er IKKE vanlig. det er noe de gjorde på 70-80tallet til de fant ut at det ikke hadde noe for seg...
Zeke Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2009 de pleier å. sjekke etter klumper, men nå har jeg en spes. svults på hjernen som produser masse melk enda etter at jeg slutta å amme for 2,5 år siden så det var vel for å følge opp dette siden jeg har sluttet på tab. på grunn av barnet
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 okei. så ikke svangerskapskontroll, men noe spesielt for deg.da skjønner jeg
Zeke Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 må innrømr at jeg blei litt skeptisk nå når du sier det slik, men det står i bøkene mine at de pleier å gjøre det slik. men men trur ikke det var noe fril han gjordte, går nok bra. men han sjekka ryggen også for å se om den var skjeiv osv. han er fra danmark så det kan jo hende at det er meir vanlig praksis dere nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå