Gå til innhold

Endelig Fredag !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bursdag i huset =))

Eldste gutt feirer år.Men i år blir det ingen kaker.Han kommer ikke hjem!?! Usj...Men tanken er å bake,kjøre til skolen,og overlevere pakker og kaker alikavell =))) Så deh.

Har en svinkald dag her.Ute er det mer enn vindfult.Inne er det så kaldt at tanken om syden faktisk frister.Å jeg er ihuga sydenmotstander.

Ha en fin helg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med guttungen og ha en riktig god helg!!!

Skrevet

Kommer han ikke hjem??? Kan de gjøre det når de blir store nok...snufs..... Det vil jeg jo ikke, vil jo at de skal være hjemme på bursdagen alltid.....Ja bortsett fra 30 og 40 og 50 og 60 årslaget da:-D

Grattis med eldste gutt!!

Når syden frister er det bare å bestille seg en tur, skrøplige kropper som våre har veldig godt av varmen:-)

God helg, god bursdag og god tur til syden:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen (som var !) Leit at du ikke fikk ha guttungen hjemme på dagen, men tenker han har hatt en fin dag likevel ?

Skrevet

Hallo og takk dere =0)

Nei du ser det msb,at også 17åringer kan bestemme litt.Er jo veien å gå for å bli voksen og selvstendig det.Å jeg lar det skje jeg...

Men leit var det.Han ville heller være med i slalombakken med en gjeng fra skolen..Å han storkosa seg =)) Kakefest tar vi når han kommer hjem neste helg.Kunne vel bestemt alt jeg ville,men det hadde ikke blitt mye mann av han da nei. ;o)

Skrevet

He he he, nei nå skal du høre... Hadde jeg hatt en 17åring så hadde han også fått vært i slalombakken:-)

Men jeg har jo bare småtasser og da høres det så skummelt ut at de ikke skal være hjemme i armkroken til mamma på bursdagen deres en dag.

Du vet at jeg har en liten spøk gående, og det er jo at mine gutter ikke får gå på date før de er MINST 35år.

Men både jeg og alle jeg sier det til forstår jo at det er fleip:-)

Og en god ting med barn, de vokser seg til heldigvis.... og da gjør man jo som foreldre det samme.

Fint at han koste seg, det er tross alt det viktigste....at barna er fornøyde:-)

Skrevet

Sender noen forsinkede gratulasjoner til den voksne gutten og mammaen!! Bra at han koste seg på dagen!!!

17 år... Vi kan vel ikke forvente at de skal priotitere oss gamliser da, nei... Æsj og usj :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...