meg & to små vampyrer Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Er 12+1 i dag. Og venter på at hjemmekesamen skal legges ut på fagsidene... *grøss* Noen andre i sin 13.uke her? Hvordan er formen?
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har beveget meg over hit jeg også, er 12+0 i dag. Formen er helt fin, bortsett fra et hodet som ikke er helt godt og trøtt! Hvordan er formen din da?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 Kvalm og begynte å kaste opp i forrige uke. Men får ta postafen nå så da hjelper dte litt. Ellers er jeg stressa pga eksamen:)
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Hei på deg. Koselig å se deg over her også Hvordan er formen din? Jeg eter som en hest nå og må ha noe å dytte i munnen annenhver time ellers blir jeg kvalm som fy. Har heldigvis bare lyst på frukt og ikke sjokolade og annen fy mat
meg & to små vampyrer Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 Hei hei, twigsy:) Du er bare en ukes tid foran meg ja? Formen har vært laber de siste ukene, mye kvalm og mye trøtt. Forrige uke begynte jeg å kaste opp flere ganger daglig også. Får a postafen mot kvalmen nå. heldigvis. Jeg trenger ikke gå ned i vekt heller:) Ellers er formen fin. Sitter og har puse fra hjemmeeksamenen min nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå