Gå til innhold

Har vondt i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

og er i uke 10 + 4. Sannsynligvis er det omgangssyke - fordi det går en del av det her med skikkelig vondt i magen. MEN en blir alltid skikkelig bekymret så nå skal jeg til legen om 3,5 time. Har ikke hatt noe tegn på at det går galt. Så satser på det, men vil skjekke opp og ev. høre om jeg kan ta Sakkarin el.likn. for å prøve å få det vekk. Blir helt gal av å gå gravid og ha vondt i magen. Er jo ikke den beste kombinasjonen!

 

Noen som har vært til legen som gravid og med magevondt. Hva har lege gjort?? Sendt dere videre til ul eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...