Mamma til 2 søte jenter Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 og er i uke 10 + 4. Sannsynligvis er det omgangssyke - fordi det går en del av det her med skikkelig vondt i magen. MEN en blir alltid skikkelig bekymret så nå skal jeg til legen om 3,5 time. Har ikke hatt noe tegn på at det går galt. Så satser på det, men vil skjekke opp og ev. høre om jeg kan ta Sakkarin el.likn. for å prøve å få det vekk. Blir helt gal av å gå gravid og ha vondt i magen. Er jo ikke den beste kombinasjonen! Noen som har vært til legen som gravid og med magevondt. Hva har lege gjort?? Sendt dere videre til ul eller???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå