Gå til innhold

Puppene hopper og slenger !? ******************************

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et år siden veide jeg ca 100 kg (er 178cm og 22år) og er nå nede på 80 kg som er min trivsels vekt, nå i høst. Det er den vekten jeg hadde fram til rundt 3 år siden da jeg gikk opp rundt 25 kg. (Jeg har ikke vært gravid). I høst så oppdaget jeg at brystene mine slenger og hopper i alle retninger helt i utakt. Jeg må bruke en veldig stram bh for å holde brystene på plass. Nesten fristene å bruke bh under nattkjolen eller i dusjen på svømmehallen Brystene ser ellers relativt like ut og henger ikke mye. Er det noen som har hørt om dette før? Jeg Kan dette være relatert til vekt reduksjonen? Eller kan det ha med hormoner å gjøre. Er det noen øvelser jeg kan gjøre? Kan jeg ha skadet noe etter løping på treningsmølle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt, siden du har gått ned i vekt! Gratulere med det forresten!

Det er nok bare at litt fett er borte! Om du trener litt styrke som går på brystmusklene, så kanskje du får de litt mer under kontroll :)

Jeg har også gått ned like mye, og merker det godt på puppene, at de lever litt mer sitt eget liv! Har startet med trening nå, så jeg er spent på om det har noen effekt.

Skrevet

Det jeg håper på er at huden skal trekke seg litt sammen og alt blir strammere. Er det ingen som har erfaring med dette? Er litt overasket over at 25kg skal bety noe, men det kan jo også være andre årsaker.

Skrevet

da jeg gikk opp rundt 20 kg hver gang jeg var gravid, este puppene til fire fem ganger strl.. hadde ganske store fine pupper i utgangspunktet..

etter tre svangerskap er puppene mine redusert til dvaskehud.. bare slafs igjen..

er snart fire år siden siste fødsel og puppene mine har ikke trukket seg sammen igjen..

men i det siste er de faktisk blitt mer fyldigere.. aner ikke helt hvorfor..

Skrevet

Å gå ned 25 kg er jo kjempemasse :) Du har vært veldig flink. Det har helt sikkert noe med vektnedgangen å gjøre, dette med puppene dine. For 25 kg minus er ikke så rent lite, mange kan merke det på huden/puppene etter bare noen få kg vektnedgang. Du får bruke en god og støttende BH. Og så er det jo mulighet for at dette vil kunne gå tilbake etterhvert (på samme måte som en mage kan bli ganske så fin igjen etter et svangerskap :) Masse lykke til!

Skrevet

Men hvordan gikk det etter første svangerskap / amming og vektøkning. Gikk puppene tilbake til normal eller begynte de å hoppe i alle retninger slik som hos meg?

Skrevet

Til deg med 3 svangerskap.

Hvordan gikk det etter første svangerskap / amming og vektøkning. Gikk puppene tilbake til normal eller begynte de å hoppe i alle retninger?

Skrevet

Kan kanskje være et tegn på at man er i ferd med å få henge pupper?

Skrevet

i know what u meen;) hehe, mine faste runde fjortisspupper ( ja jeg skryter litt, for de så faktisk ut som silikonpupper, altså den pene verianten:p) ble fort til mammapupper:/ gikk opp 2-3 str når jeg var gravid og etterpå når melken kom, og etter at melken forsvant forsvant pokker meg puppa å! eller, de er fortsatt store, men langt fra pene:p de er ikke riktig så flate som jeg fryktet de ville bli, men de er langt fra faste, og de tar seg gjerne en tur ned mot siden når jeg ligger på rygg:( og ingen BH'er gir meg den fine fasongen som jeg hadde før, så nå må jeg nok spandere på meg noen skikkelige wonderbra's, for detta er deprimerende det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...