Kæmma og trultene Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Vesla i magen er skikkelig aktiv om dagen, er 23 uker påvei! Begynte å kjenne det litt i uke 18, men den siste uka nå så kjenner jeg det hele hele tida!! Om jeg sitter, som nå, så sprelles det og når jeg legger meg ned er det skikelig buling på magen hehe. Når jeg er ute, kjenner eg det også ofte - kan ikke huske at førstemann var sååå aktiv hele dagene så tidlig!!! Har dere også sprellemenn som holder på hele tida?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Å, det er så gøy når de er sånn. Gleder meg tl min sparker. Husker det godt fra forrige svangerskap, min sparka masse:) spesielt om natta når jeg skulle sove;)
ikø29 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er like langt som deg og her lever magen et eget liv :-) Det er ganske kjekt!!!!!! Jeg har ikke klart å se at magen buler og beveger seg enda men det kommer nok :-) Det er herlige tider!!!
TreHjerter Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Heldiggris, gleder meg så til å kjenne det igjen. Heftig når hele magen bare buler på ene siden og så ruller over til andre liksom he-he...
Bella_mamma til Benita Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 jeg er 21 uker å kjenner masse sparking.kjennes nesten ut som om prinsessa mi danser inne i magen min.kjenner sparkingst nederst i magen men av og til høyere opp og på sidene er nok stor plass ennå å boltre seg på hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå