Gå til innhold

Forbannede katt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slapp inn pus, smurte frokost til snupps, og mens vi spiste frokost hørte jeg en umiskjennelig lyd fra kjøkkenet... Joda, pus oppe på benken ivrig slikkende i leverposteien! Av og til er den katta bare..... GRMF!! Hva gjør man med en katt som har begynt å hoppe opp på benken etter å ha hatt pause med den uvanen siden den var en ungkatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUff ja det der er fryktelig irriterende og katter er slu. Eneste løsningen er nok å sette inn maten slik at den ikke står åpen på benken så katten lærer at dette ikke har noen nytte. Vet om flere som har prøvd såkalte straffemetoder, men katten vet når den er under oppsyn og ikke og de skjønner når det er "trygt frem".

Skrevet

dette har mine katter gjordt et par ganger å.....jeg gjorde som hun over her sa rydder alt inn med en gang så nå gjør dem det ikke lenger heller

Skrevet

Var det jeg sluntra unna med i dag, hehe. Men skal ikke la slikt stå ute mer...:)

Skrevet

Jeg jaget (evnt jager om den skulle tørre he he) katten til jeg fikk den og tok den i nakken og kastet den på dør.

Det hjalp, men klart står lasagnen på bordet og vi ikke er i stua eller på kjøkken så prøver den seg kanskje..

Skrevet

Uff, ja. Det er så irriterende. Katten vår og gjør sånn ibland. Det kan gå mnd, ja t.o.m et år imellom men så plutselig gjør den det igjen. Jeg tror vår katt gjør det når den er missfornøyd med noe...t.ex. maten den får.

En dag hadde jeg tatt ut søpplet og satt det på posen på kjøkkengulvet. Skulle ta det ut når jeg gikk på jobb. Da jeg kom inn på kjøkkenet hadde katten klort hull i posen og søppel og mat fløt over gulvet. Jeg tror aldri jeg blitt så sint på den katten som da.

Skrevet

jeg må nok innrømme at jeg nesten har springet rundt hele huset etter den katten med kjøttøks...hehe..neida...

vi la et slags film på benken, foran en kjøttbit.... på den filmen var det noe lim av et slag.... så når vi satt på stua hørte vi plutselig et dunk, så et mjau og ei katte som pilte med plastikk på føttene...hehe...den har slutta med å hoppe opp på banken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...