WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Minsten min er 7 mnd gammel, og jeg får ikke helt "tak" på henne når jeg bærer på henne. Og for hennes del skulle hun nok ønske jeg bar henne mer enn jeg gjør, men hun "glir" liksom unna.. Jeg liker å ha henne på hofta, hun er sterk og fin i kroppen, så jeg ser for meg at et slags sjal eller noe sikkert hadde kunnet funke. Går det an med en ringslynge? Evt. lommeslynge? Mei tai syns jeg blir så innmari omstendelig, jeg tenker meg noe å bare slenge fort på meg (jada...jeg vet..man lærer seg mei tai også...men jeg liker ikke den!). Er ringslynge sånn med "låsering"? Jeg er litt grønn...
Hikken Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Leah er 6 mnd, og jeg hadde aldri i verden greid meg uten det elastsiek sjalet mitt. Bærer både på ryggen og på magen, og hun synes det er helt supert. Hun begynner jo å veie godt over 7 kilo nå, men er fortsatt ikke noe problem å bære time etter time :-) Har litt lyst til å kjøpe meg mei tai også. Har aldri prøvd det, men det ser veldig greit ut å bruke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå