Gå til innhold

Noen som bor i Bærum?


bubby

Anbefalte innlegg

Hei dere, nysgjerrig på om det er andre her inne som bor i Bærum som har termin i mai. Skal dere føde på asker og bærum sykehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er innom fra juni-klubben. Har termin 12. juni og skal føde på Bærum sykehus. Bor på Rykkinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se at vi blir flere med barnevogner i området til våren. Jeg har nettopp flyttet til Bekkestua og har termin 6. mai. Om det er flere som ønsker kan vi kanskje arragere et treff for oss som bor denne veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi prøve å arrangere et treff en ettermiddag om en uke eller to? Noen som har forslag til hvor vi kan møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Snadvika? Det er jo et greit knutepunkt for Bærumsfolk. Fellini er jo ålreit (gamle Nicohl & Son - eller hvordan det nå enn skrives).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det ikke noe mer action her...=) Jeg er på besøk fra aprilklubben, har termin 30.04, men det kan jo fort bli mai... Bor også på Bekkestua, bubby..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ble stille her gitt. Oslo tråden går som den suser!

Hva med et lite treff tirsdag 17 februar?

Er ikke så mye på cafe i Bærum, men det finnes vel noe i Sandvika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag passer fint for meg på formiddagen hvertfall, men dere andre jobber kanskje da? (jeg er 100% sykmeldt:()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det høres fint ut med et treff. Jeg jobber fulltid, så det blir vanskelig med treff på dagen for meg. Passer det på ettermiddagen for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk klare for et treff tirsdag den 17. januar om ettermiddagen/kvelden? Skal vi si i Sandvika, siden det sikkert er et greit knutepunkt for mange? Enten på storsentret eller på en kafe i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...