Gå til innhold

Dette med sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt svigerfar liggende i rommet ved siden av oss slik at vi ikke har kunnet ha sex på 14dgr. Altså, han har vært tilstedet 24/7 så vi har ikke hatt mulighet. Vi holder på å pusse opp mellom soverommene slik at det har vært åpent på en måte. Ikke akkurat særlig kult å ha sengekos da liksom...

Men tilbake til problemet.

Når vi først hadde mulighet da, og lysten og gleden var der så var det som å møte en vegg.

Akkurat som om hele skjeden hadde bestemt seg for å stenge portene liksom, noe som ikke var særlig behagelig. Forferdelig tørt og absolutt ikke fleksibelt og utvidet der nede akkurat.

Kanskje teit forklaring dette her, men hva skal man gjøre i slike situasjoner da? Noen som har vært borti noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk laaang tid på forspill og mye glidekrem av beste type -spør på apotek eller kondomeri, de har spesielle typer som egner seg ved hormonelt betinget tørrhet ifm fødsel/ amming.

Problemet vil for mange vedvare gjennom hele ammeperioden.

Skrevet

Jeg og samboer har hadt samme problem! Først trudde jeg at han hadde fått en liten sperre, siden det ikke skjedde vær gang. Problemet begynnte da jeg hadde 7-8 uker igjen. Men har nå skjønt at det ikke var han, men meg!! Så vi har utstyrt oss med glidemiddel i nattbordet.

Men litt rart da......lysten er der, men evnen. Lurer på om der er slik menn med ereksjons-problemer opplever det?

Skrevet

Må sikker være noe av det samme for dem. Blir en forferdelig frustrasjon ut av det egentlig... Så mye et godt sexliv egentlig betyr for et forhold. Har prøvd glidegrem før også, og kan ikke si at jeg er noen stor fan av dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...