Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN FREDAG 16.01.09?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var min tur til å starte tråden idag..

- 5.. :|

Svært utålmodig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13 dager igjen...men håper virkelig han kommer før det.. begynner å bli utålmodig jeg å :)

Skrevet

80 dager!!! Skrekkblandet fryd...tiden går så fort så fort...tenk om jeg ikke blir "klar" innen den tid...hjelp..!

Skrevet

"Bare" 9 dager til termin. Er virkelig fødeklar, men har en så forferdelig treg samboer som fant ut for 2 uker siden å begynne å pusse opp i 2. etg rett ved soverom og bad. Har ingen garderobe, og rot over alt!!! Stelleborskommoden venter på å bli lakkert og jeg er eksplosiv og fødeklar... Morsom siste tid detta her...

Så er en av de få som egentlig håper på at jeg går over pga en mann som kommer fra Mars ;-)

Skrevet

29 dager igjen nå:) Begynner å glede meg til å bli ferdig,men grue meg litt til fødselen.. Men det er vel helt normalt det:)

Skrevet

15 dager igjen... blir jo aldri ferdig!

Skrevet

83 lange dager igjen :/

:)

Skrevet

13 dager, og veeeldig fødeklar!

Skrevet

Termin i dag!! Men, ikke tegn til noe som helst :( Krysser fingrene i dag og!

Skrevet

56 dager igjen til menstermin

67 dager igjen til ul termin

Skrevet

64 laaaange dager igjen, og med min "flaks" så kan jeg helt sikkert legge til 14 dager på overtid! Forrige gang kunne jeg sikkert gått ett år, og fremdeles kost meg, men denne gangen her vil jeg bare bli ferdig så fort som overhodet mulig. Rart hvor forskjellige svangerskap kan være gitt. Men nå har jeg prøvd ett i hver ende av skalaen av topp og helvete:0)

Skrevet

38 dager igjen *wooohooo*

Skrevet

29 dager!!!

Skrevet

Her er det 24 dager igjen til termin! Men lurer litt på om det er "noe" på gang. Kroppen er annerledes i dag. Skikkelig morgenkvalm, småvondt i magen og har allerede rukket å være på toalettet en del ganger i dag. Og litt mer av slimproppen kom istad. Så får bare vente å se - sikkert like greit å ikke ha noen forventninger, for da blir jeg jo ikke skuffet om det ikke skulle være noe i gang :)

Skrevet

21 dager, og offisielt fødeklar:)

Skrevet

5 dager og skikkelig fødeklar. Har prøvd de fleste kjærringråd (ja lakserolje å) men ingenting skjer, trur nok stresshormonene holder litt igjen hær:(((

Skrevet

Termin i dag, men ingen Lillebror i sikte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...