Gå til innhold

noen som fryser mer enn før. Det gjør eg. brrrrrr..


mammas nurk

Anbefalte innlegg

Eg har alltid hatt kald kropp, Men nå etter eg e blitt gravid fryser eg veldig fort, satt i bilen med 25 varmegrader på, jakke og lue og frøs.;/ jaja..ellers fryser eg hele dagene stortsett etter graviditetetn kom :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og !!!!!!! Brrrrrr - fryser uansett hva jeg har på meg av ullklær, ulltepper osv - huff, håper det går over snart...

 

Hvor langt er du på vei mammas nurk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey "meg og lille snuppis 06 +09"

 

hehe, ja samme her...uansett, det er jo kaldt alle plasser. jaja:) går vel snart over. eg er 5/6uker på vei.. du da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er litt kalt ja :) spessielt på beina for min del. hvor lenge tok det føre dere fikk positiv test? 6 dager over mens, men negativ test:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 snart 5 uker på vei... Vurderer å ta ett varmt bad - men er litt redd for å ta for varmt bad hvis det kan skade, hva tror du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp fryser, fryser og fryser (og med de to forrige så komen tid mot slutten (sommeren for oss) hvor vi sikkert er varme varme varme :):):)

 

Jeg tar varme bad hver eneste dag jeg (eneste måten jeg blir varm igjen på). Passer på at jeg ikke ligger oppi for lenge og velger å tro på at det ikke er skadelig. Jeg har alltid gjort dette, også med de to jeg allerede har og de er friske som fisker begge to :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey- min viste 2 dager før ventet mens... du er sikker på at du vet det, det er sånt man vet det, hehe... :) har du masse symptomer? hvis du er gravid vil den snart snart vise positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å et herli varmt bad hadde gjort susen:) har ikke badekar:( jaja... men dekker meg til med klær...:) er nok ikke farli å bade!!!

 

en ting lurer på; på barn i magen står det at jeg er 6 uker på vei. mens når rekner det ut på babyverden og terminkalkulatorer.com er jeg 5 uker!!! vet dere om barn i magen rekner en uke i forkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på meg viste den positiv 2 dager før ventet mens? har du masse symptomer? vet du at du er gravid? den bør vise posetiv snart hvis du er det:) går nok bra det skal du se:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va helt sikker de tre første dagene, syntes magen hadde vokst, mye luft i magen (beklager detaljer :) hyppige toalettbesøk, kvalm, er fortsatt kvalm i dag, men ettersom testen var negativ, er jeg mer i tvil.

does that make any sence?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn i magen regner at når du er f.eks 6+0 så er du i uke 7, dvs at du har begynt på den syvende uken og har 6 fullgåtte uker bak deg!

 

Det kan være litt forvirrende men er altså akkurat det samme, bare to forskjellige måter å beskrive det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.. BRRRRRRRRRR::. Frøs ikke på langt nær sånn med første menn, men nå er det jo helt ekstremt... Hvorfor fryser noen sånn skikkelig egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også fryser masse for tiden!! Var ihvertfall helt ekstremt i begynnelsen... Nå går jeg rundt med masse klær på meg, og enda så har jeg gåsehud nedover beina mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrr, ja det er kaldt. Fryser mye ellers og jeg, men til og med en på avdelingene der jeg jobbe, sa jeg kanskje burde ta en test...( vet vu har prøvd) for jeg hadde føset så mye i det siste...og jammen var ikke testen positiv i dag morres...16.pp etter en SA i fjor sept. Endelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...