Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #2 Skrevet 15. januar 2009 jeg blir beruset av en halv paralgin, så JA er svaret på sp målet ditt. Derfor jeg aldri tar det.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2009 #4 Skrevet 15. januar 2009 første gangen jeg tok én, sov jeg i 6 timer i strekk etterpå... så eh JA!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 brukte de 1 uke etter at ryggen slo seg vrang(3 stk pr dag), ble ikke beruset av de, men FY så kvalm..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 JA! En sender meg til fjells 8) Har noen liggende fra da samboeren min fikk kembo-forstoppelse, synes det er et så sterkt rusmiddel at jeg har gjemt dem.. Han er sikkert likanes til å ta de ved hodepine og sånt. Nei, de er kun til helt spesielle anledninger.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Ja, du kan det.. Er jo faktisk litt morfin i dem.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 er veldig opp å ned fra person til person om en blir beruset av de eller ikke, men som regel vil en bli det av to. er ikke morfin i men kodein. disse tabelettene får en utskrevet ved moderate smerter gjerne ved ryggsmerter eller beinbrudd. jeg får pinex forte (samme virkestoff som parlagin) for min kronisk vonde rygg å jeg kan spise inntill 4 av disse om dagen uten å merke noe særlig, så er stor forskjell på person til person hvor mye en tåler jeg fikk tillogemed parlaginer inntil 6-8stk. om dagen da jeg var gravid å innlakt på sykehuset for akutt galleblære betennelse. så å si at det er et sterkt rusmiddel er å ta litt i, kommer jo helt ann på hvilken sammenheng man spiser de i. men at en kan bli avhenig av de og missbruke de som et rusmiddel er fult mulig, så vær forsiktig.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 jeg blir helt sløv av de, en deilig rus.... fikk de da jeg trakk visdomstennene... kunne ønske det var flere jeg måtte trekke, for de var deilig!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Jaja.. Kodein omformes til morfin i kroppen da, for å være helt konkret!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 sjekk ut www.felleskatalogen.no å søk etter det du måtte ønske. alt står der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå