Gå til innhold

Vet mennene deres hvor klærne til barna deres er??

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Altså,greier de og gå SELV og finne fra bukser,gensere osv til barnet/barna,eller må du ALLTID finne fram selv om det er han som skal kle på???

Her må jeg ALLTID finne fram klærne til snuppa vår på 3! Og det er så irriterende! Blir ikke påkledning av han før jeg har funnet frem.

På tide å lære seg hvor klærne hennes er nå når hun har blitt 3 år mener jeg! Altså,han vet jo godt hvor kommoden er,men gidder ikke kikke oppi skuffene for å se etter,eller gå inn på vaskerommet og finne klær i tørketrommelen vis det er rene klær der! Gidder ikke engang legge sammen klær!

Jo,forresten,tror det er 1 eller maks 2 ganger han la sammen klær men det er likevel jeg som må ha på plass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, mannen min har full kontroll han :))

Tilogmed lært seg at ull er best! hehe...

Han vasker klær og legger på plass han også. Ikke like ofte som meg såklart, jeg går jo hjemme i perm nå. Men han gjør det et par ganger i uken :))

Skrevet

Jeg og samboeren har ikke bodd sammen mer enn ett år, og Daniel er 3år.

Jeg legger inn klærne i skapet - men samboeren kan gjerne hente klær til Daniel :P

Ikke alltid det blir den beste sammensetningen av klær - men det går :o)

Skrevet

Jada. Han har full kontroll legger klæra inn i skapet og i gangen og tar ut det han trenger når vi skal kle på , eller ut.

Snuppa er bare 8 mnd enda men:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...