Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tappen min...

etter eggløsning skal den være:

Hard

Lukket

Lavt plassert i skjeden

"Tørr" eller litt fuktig

Kan være litt bakovervendt

Rosarød i fargen

Min er sleip, Veldig høyt opp, og ikke helt hard...Lukket

Ved tidlig svangerskap:

Tett lukket

"Plugget igjen

Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre

Kan være bakovervendt

Blålilla i fargen

Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå

Er også litt "annerledes" i kroppen... Men har ikke IKM før lørdag i uke 4... tidligere har tappen vært hard og veldig langt ned i denne tiden... Har vært kvalm... frem og tilbake... oftere sulten, men orker ikke så mye.. litt ømme pupper, utflod, følelse av bakterie forandring i skjeden, "sliten i hodet"

Ka du tru...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!:)

Jeg har ikm søndag i uke 4, så da har vi jo begge neste helg:)

Hm, vanskelig å si med de symptomene. Kan jo være at du er gravid siden du kjenner flere symptomer, men det kan også være psyken som spiller deg et puss..

Du må nesten bare vente til ikm å ta en test eller vente for å se om tanta har tatt seg en ferie! Uansett ønsker jeg deg MASSE lykke til og håper at vi snart kan flytte over til 1. trimester!!:):)

*krysser fingrene for at du har spire i magen*

Skrevet

hei

Tror ikke det r psyken denne gangen... men for all del... man leter jo etter symptomer... men er egentlig livmortappen som gir meg mest håp... den er ikke som den pleier på denne tiden av syklusen...

Vi får holde kontakten, og krysser fingrene for oss begge at det er en liten hemmlis der :)

Hvor finner jeg forresten 1 trimester?? Har lett hver gang jeg er inne, men finner den ikke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...